Electronic Repository

Програмний комплекс створення та проведення числових симуляцій

Show simple item record

dc.contributor.author Морозов, А.В.
dc.contributor.author Вакалюк, Т.А.
dc.contributor.author Антонюк, Д.С.
dc.contributor.author Дідківський, В.В.
dc.contributor.author Morozov, A.V.
dc.contributor.author Vakaliuk, T.A.
dc.contributor.author Antoniuk, D.S.
dc.contributor.author Didkivskyi, V.V.
dc.date.accessioned 2020-01-23T09:01:46Z
dc.date.available 2020-01-23T09:01:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7636
dc.description.abstract Актуальність. У сучасному світі набули широкого поширення бізнес-симулятори – інтерактивні системи, які дозволяють організовувати та проводити симуляції економічних та соціально-економічних процесів з достатньою реалістичністю. Водночас опитування, проведене серед студентів, показало недостатні знання та технічні навички студентів вітчизняних закладів вищої освіти у галузі розробки бізнес-симуляцій з використанням сучасних технологій та підходів розробки програмного забезпечення. Мета статті полягає в описі розробки системи, яка дозволяє викладачам та студентам організовувати й проводити симуляції економічних і соціально-економічних процесів у навчальному процесі. Методи. В роботі було використано методи об’єктно-орієнтованого проектування, проектування програмних інтерфейсів, веб-програмування та дизайну. Результати. У цій роботі було описано розробку програмного комплексу створення та проведення числових симуляцій. Для цього було визначено такі вимоги до програмного комплексу: система має бути у вільному доступі в мережі Інтернет; система має бути доступна з будь-якого пристрою, який має доступ до мережі Інтернет, незалежно від типу операційної системи пристрою; система повинна мати сучасний дизайн, який адаптується до розширення екрана учасника; система повинна мати механізм розширення сторонніми симуляціями, які підтримують визначений API; система повинна мати простий інтерфейс, який мінімізує зусилля викладача та студентів при організації та проведенні симуляції. У процесі дослідження було обрано хмарну архітектуру програмного комплексу, що дозволяє організувати управління симуляцій учасниками за допомогою централізованого ресурсу. Розроблений програмний комплекс створення та проведення числових симуляцій складається з таких компонентів: SimulationLab.Admin, SimulationLab.Api.Models, SimulationLab.Engine, SimulationLab.Core, SimulationLab.Web. У процесі дослідження було встановлено, що використання засобів навчання, що збагачують пізнавальний досвід студентів та забезпечують вироблення умінь і навичок, значною мірою залежить від зручності впровадження таких засобів у освітній процес викладачем, тому велика увага в роботі приділялася саме зручному впровадженню використання розробленої системи під час лекцій чи практичних занять. Система побудована з використанням сучасних технологій та архітектурних рішень. Висновки. Використання розробленої системи значно спрощує доповнення теоретичного матеріалу практичними та дослідницькими видами навчальної діяльності в межах курсів математичного й соціально-економічних блоків у закладах вищої та загальної середньої освіти, корпоративних тренінгах та в межах заходів неформальної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;2(84)
dc.subject симуляція uk_UA
dc.subject числові симуляції uk_UA
dc.subject бізнес-симулятори uk_UA
dc.subject програмний комплекс uk_UA
dc.subject проектування uk_UA
dc.subject simulation uk_UA
dc.subject quantitative simulation uk_UA
dc.subject business-simulation uk_UA
dc.subject software system uk_UA
dc.subject design uk_UA
dc.title Програмний комплекс створення та проведення числових симуляцій uk_UA
dc.title.alternative Design of the system to create and conduct quantitative simulations uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Business-simulations gained popularity and relevance in the modern world. Business simulations are the interactive systems allowing to organize, create and conduct simulations of economic and socio-economic processes with satisfactory realism. At the same time, study conducted among students of higher education establishments revealed lack of knowledge and technical skills in the area of business-simulations development using modern software development approaches and technologies. Objective of the paper is to present results of logical and technical design of the system that allows teachers and students organize and conduct business-simulations in the educational process. The general scientific methods were used to define the problem, analyze the need and idealize the solution. The methods of complex software systems design and development were used on the stage of architecture, programming interfaces creation and implementation. The paper describes design and development of the software system for creation and conducting quantitative simulations. The next requirements to the software system were defined: the system has to be web-based; the system has to be neutral to the type of the device and operating environment; the system has to have adaptive interface; the system has to be scalable towards adding third-party simulations, supporting defined API; the system has to have user-friendly interface, minimizing time overhead for the teacher and students during preparation, conducting and analyzing simulation. The cloud architecture has been chosen on the design stage of the research. It allows managing simulations using centralized resource. Developed software system for creation and conducting software simulations consist of the next components: SimulationLab.Admin, SimulationLab.Api.Models, SimulationLab.Engine, SimulationLab.Core, SimulationLab.Web. The augmentation of the cognitive experience of the students was proved during conducting the research. Augmentation was resulting in the practical skills development. Ease of implementation of the business-simulations into educational process is crucial to ability to augment cognitive experience. This resulted in the special attention to the efficient user experience for the teacher and the students during lectures and practical classes. The system is designed and developed using modern software development approaches and tools. Developed system implementation making augmenting theoretical material by practical and research-based type of activities significantly easier and more productive. The courses of mathematical and socio-economic blocks of disciplines of the higher education establishments, schools, corporate trainings and informal education events and materials are the targets to be effectively augmented by the designed and developed system. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account