Electronic Repository

Класифікація доходів загальноосвітніх навчальних закладів: критичний огляд

Show simple item record

dc.contributor.author Литвинчук, Ірина Вікторівна
dc.contributor.author Прохорчук, Наталія Олегівна
dc.contributor.author Lytvynchuk, I.V.
dc.contributor.author Prochorchuk, N.O.
dc.date.accessioned 2019-09-20T10:57:36Z
dc.date.available 2019-09-20T10:57:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7532
dc.description.abstract Досліджено класифікацію доходів загальноосвітніх навчальних закладів і доведено необхідність розглядати її через призму доходів бюджетних (державних) установ. Проаналізовано нормативну базу і економічну літературу з метою виокремлення ключових класифікаційних ознак для систематизації доходів загальноосвітніх навчальних закладів як об’єктів бухгалтерського відображення. Вирізнено п’ять ключових підходів до класифікації доходів бюджетних установ, які закріплені на законодавчому рівні та описані авторами у економічній літературі. Запропоновано узагальнену класифікацію доходів загальноосвітніх навчальних закладів з виокремленням дев’яти основних напрямів: за можливістю передбачення (звичайні, надзвичайні), за можливістю планування (планові, непланові), за регулярністю отримання (постійні, разові), за видами діяльності (операційні, фінансові, інвестиційні), за періодами виникнення (звітного і майбутніх періодів), за формою власності загальноосвітніх навчальних закладів (державних, комунальних, приватних), за фізичною формою (монетарні, немонетарні), за цільовим спрямуванням (загального і спеціального фонду), за джерелами фінансування (власні, позикові і залучені). Запропонована класифікація передбачає групування базових елементів за двома основними групами доходів, які визначають характер позабюджетної діяльності та фінансовий результат функціонування загальноосвітніх навчальних закладів. Узагальнена класифікація доходів загальноосвітніх навчальних закладів дозволить систематизувати об’єкти доходів бухгалтерського обліку для ефективного ведення господарської діяльності, складання звітності та прийняття управлінських рішень щодо раціонального формування і витрачання бюджетних коштів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу: міжнародний збірник наукових праць;1(42)
dc.subject доходи бюджетних установ uk_UA
dc.subject доходи загальноосвітніх закладів uk_UA
dc.subject класифікація uk_UA
dc.subject власні доходи бюджетних установ uk_UA
dc.subject доходи загального фонду uk_UA
dc.subject доходи спеціального фонду uk_UA
dc.subject income of budgetary institutions uk_UA
dc.subject income of secondary schools uk_UA
dc.subject classification; net income of budgetary institutions uk_UA
dc.subject income of the general fund uk_UA
dc.subject income of the special fund uk_UA
dc.title Класифікація доходів загальноосвітніх навчальних закладів: критичний огляд uk_UA
dc.title.alternative Classification of incomes of secondary schools: a critical review uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article examines the classification of the income of secondary schools and the necessity to consider it in the context of the revenue of budget (state) institutions. The regulatory framework and economic literature are analyzed in order to identify the key classification features for the systematization of income of secondary schools as objects of accounting. There are five key approaches to the classification of revenues of budgetary institutions, which are fixed at the legislative level and are described by the authors in the economic literature. A generalized classification of the income of secondary schools with the allocation of the nine major areas is offered: prediction (regular, emergency), planning (planned, unplanned) reception frequency (fixed, single), by types of activity (operational, financial, investment), by period of occurrence (the reporting and future periods), in the form of ownership of secondary schools (state, municipal, private), physical form (monetary, nonmonetary), target direction (general and special fund), the sources of financing (net, borrowed and involved). The proposed classification involves grouping the basic elements into two main income groups, which determine the nature of extra-budgetary activities and the financial result of the functioning of secondary schools. A generalized classification of the income of secondary schools will allow to systematize the objects of revenue accounting for effective business operations, reporting and managerial decision-making regarding the rational for the formation and spending of budget funds. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account