Electronic Repository

Особливості комерційної діяльності хлібопекарських підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Корнійчук, Ангеліна Анатоліївна
dc.contributor.author Korniichuk, A.A.
dc.date.accessioned 2018-10-22T07:32:21Z
dc.date.available 2018-10-22T07:32:21Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7404
dc.description.abstract Робота присвячена дослідженню особливостей комерційної діяльності вітчизняних хлібопекарських підприємств. Автором встановлено сучасний стан розвитку хлібопекарської промисловості та хлібопекарських підприємств України. Визначено, що вітчизняна хлібопекарська промисловість характеризується скороченням обсягів виробництва та підвищенням цін на хлібну продукцію, зменшенням кількості підприємств-виробників, падінням рівня прибутковості. В процесі дослідження встановлено, що особливістю комерційної діяльності хлібопекарських підприємств в ринкових умовах господарювання є обов’язкове врахування потреб споживачів хлібної продукції, за відсутності власних мереж збуту продукції налагодження торгівлі в місцях скупчення покупців, налагодження партнерських зв’язків з роздрібними торговельними підприємствами. Встановлено, що комерційна діяльність хлібопекарських підприємств пов’язана з можливістю виникнення комерційного ризику пов’язаного з: використанням некоректної інформацій маркетингових досліджень; виникненням непередбачуваних ситуації на стадії збуту продукції, що може призвести до втрати надходжень від реалізації; налагодженням партнерських стосунків з контрагентами, що призводить до виникнення непередбачуваних витрат для забезпечення подальшого просування кінцевої продукції; значною конкурентною боротьбою між спеціалізованими виробниками і малими пекарнями, що призводить до перерозподілу ринку і втрати цільового споживача. Зазначено, що ключовим напрямком розвитку діяльності підприємств, які реалізують свою продукцію, є її відповідність міжнародним нормам якості та безпечності. Особливістю державного регулювання хлібопекарських підприємств було встановлення граничної норми рентабельності на соціальні сорти хліба. Сучасне державне регулювання виробників харчової продукції направлене на виявлення та запобігання виникненню потенційно небезпечних чинників виробничого процесу. Тому, виробники харчових продуктів зобов’язані запровадити систему HACCP. У разі відсутності пройденої сертифікації за результатами перевірки на підприємство може накладатися штраф, а спеціалізовані торговельні підприємства не зможуть брати продукцію для подальшої реалізації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;2(40)
dc.subject комерційна діяльність uk_UA
dc.subject хлібопекарська промисловість uk_UA
dc.subject хлібопекарські підприємства uk_UA
dc.subject перспективи розвитку комерційної діяльності хлібопекарських підприємств uk_UA
dc.subject commercial activity uk_UA
dc.subject bakery industry uk_UA
dc.subject bakery enterprises uk_UA
dc.subject development prospects of commercial activity of bakery enterprises uk_UA
dc.title Особливості комерційної діяльності хлібопекарських підприємств uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of commercial activity of bakery enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article is devoted to the study of commercial activity peculiarities of domestic baking enterprises. The author establishes the current state of development of the baking industry and bakery enterprises of Ukraine. It has been determined that the domestic bakery industry is characterized by the reduction of production volumes and the rise in prices for bread products, as well as by a decrease in the number of producing enterprises, and a decrease in the level of profitability. In the course of the research it has been established that the peculiarities of the commercial activity of bakery enterprises in the market conditions of management are: obligatory consideration of the needs of bread products consumers; establishing trade in places of customers confluence in the absence of own sales networks; establishing partnerships with retailers. It has been established that the commercial activity of baking enterprises is accompanied by the emergence of commercial risk associated with: the use of inaccurate marketing research information; the emergence of unpredictable situations at the stage of product sales; a significant competitive struggle between specialized producers and small bakeries, which leads to a redistribution of the market and the loss of the target consumer. It is noted that the key direction of activity development of the enterprises that sell their products is its compliance with international standards of quality and safety. Modern state regulation of food producers is aimed at identifying and preventing the emergence of potentially dangerous factors in the production process. Therefore, food industry companies are obliged to introduce a HACCP system. In the absence of certification, the company may be fined on the results of the audit, and specialized trading enterprises are not allowed to accept the product for further sale. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account