Electronic Repository

Сутність та структура клієнтського капіталу: управлінський аспект

Show simple item record

dc.contributor.author Завалій, Тетяна Олександрівна
dc.contributor.author Zavalii, T.O.
dc.date.accessioned 2018-10-22T07:20:09Z
dc.date.available 2018-10-22T07:20:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7403
dc.description.abstract Проведено аналіз підходів до виділення складових клієнтського капіталу підприємства. Встановлено, що основними учасниками управління клієнтським капіталом виступають підприємство і його клієнти, а об’єктом управління – відносини між ними. Виявлено, що система клієнтського капіталу складається з трьох підсистем – ресурсів, заходів, ефектів: підсистема ресурсів передбачає, що підприємство володіє певним переліком невідчутних активів, які воно використовує в процесі активізації системи заходів управління клієнтським капіталом, а результативною підсистемою виступає сукупність ефектів, про які можна дізнатися з відповідної системи показників. Визначено, що під управлінням клієнтським капіталом підприємства слід розуміти сукупність процесів збору, обробки, аналізу інформації про клієнтів та розробки відповідних заходів, спрямованих на підвищення лояльності клієнтів в умовах дії факторів зовнішнього середовища. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;2(40)
dc.subject інтелектуальний капітал uk_UA
dc.subject клієнтський капітал uk_UA
dc.subject система клієнтського капіталу uk_UA
dc.subject підсистема клієнтського капіталу uk_UA
dc.subject управління клієнтським капіталом uk_UA
dc.subject intellectual capital uk_UA
dc.subject customer capital uk_UA
dc.subject system of customer capital uk_UA
dc.subject subsystem of customer capital uk_UA
dc.subject customer capital management uk_UA
dc.title Сутність та структура клієнтського капіталу: управлінський аспект uk_UA
dc.title.alternative Essence and structure of customer capital: management aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The analysis of approaches of allocation of components of customer capital of the enterprise is carried out. It was established that the main participants in the management of customer capital are the enterprise and its customers, and the object of management is the relationship between them. It is revealed that the system of customer capital consists of three subsystems: resources, measures, effects; the subsystem of resources assumes that the company has a certain list of intangible assets, which it uses in the process of activating the system of management of customer capital, and the productive subsystem is the set of effects on which you can find out the relevant system of indicators. It is determined that under the management of customer capital, the enterprise should be understood as a combination of processes of collection, processing, analysis of information about customers and development of appropriate measures aimed at increasing customer loyalty under the conditions of environmental factors. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account