Electronic Repository

Соціальна відповідальність міжнародного бізнесу як стратегія діяльності підприємств України: європейський досвід

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, Оксана Вікторівна
dc.contributor.author Ксендзук, Валентина Віталіївна
dc.contributor.author Oliinyk, O.V.
dc.contributor.author Ksendzuk, V.V.
dc.date.accessioned 2018-03-14T13:21:49Z
dc.date.available 2018-03-14T13:21:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7337
dc.description.abstract У статті проаналізовано практику застосування стратегії соціальної відповідальності бізнесу на польських та українських підприємствах. Проблема українських суб’єктів господарювання полягає в необхідності створення концептуальної теоретичної підстави соціальної відповідальності в сфері управління та реалізації соціальних заходів. Тому, на підставі проведеного дослідження звітів про соціальну відповідальності українського та польського бізнесу, обґрунтовано напрямки удосконалення соціальної політики підприємств України, які є окремою ланкою розвитку національної економіки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;3(38)
dc.subject соціальна відповідальність uk_UA
dc.subject міжнародний бізнес uk_UA
dc.subject європейські країни uk_UA
dc.subject Польща uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject соціальна політика uk_UA
dc.subject social responsibility uk_UA
dc.subject international business uk_UA
dc.subject European countries uk_UA
dc.subject Poland uk_UA
dc.subject Ukraine uk_UA
dc.subject social policy uk_UA
dc.title Соціальна відповідальність міжнародного бізнесу як стратегія діяльності підприємств України: європейський досвід uk_UA
dc.title.alternative Social responsibility of international business as activity strategy of enterprises in Ukraine: European experience uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article analyzes the practice of application of business social responsibility strategy at Polish and Ukrainian enterprises. The problem of Ukrainian economic entities is in the necessity of creation of conceptual theoretical basis for social responsibility in the sphere of management and realization of social actions. That is why the current study of reports about the social responsibility of Ukrainian and Polish businesses allowed to substantiate the directions for improvement of social policy of enterprises in Ukraine where the enterprises represent a separate group in the development of national economy. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account