dc.contributor.author |
Олійник, Оксана Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Ксендзук, Валентина Віталіївна |
|
dc.contributor.author |
Oliinyk, O.V. |
|
dc.contributor.author |
Ksendzuk, V.V. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-14T13:21:49Z |
|
dc.date.available |
2018-03-14T13:21:49Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7337 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано практику застосування стратегії соціальної відповідальності бізнесу на польських та українських підприємствах. Проблема українських суб’єктів господарювання полягає в необхідності створення концептуальної теоретичної підстави соціальної відповідальності в сфері управління та реалізації соціальних заходів. Тому, на підставі проведеного дослідження звітів про соціальну відповідальності українського та польського бізнесу, обґрунтовано напрямки удосконалення соціальної політики підприємств України, які є окремою ланкою розвитку національної економіки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;3(38) |
|
dc.subject |
соціальна відповідальність |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
європейські країни |
uk_UA |
dc.subject |
Польща |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна політика |
uk_UA |
dc.subject |
social responsibility |
uk_UA |
dc.subject |
international business |
uk_UA |
dc.subject |
European countries |
uk_UA |
dc.subject |
Poland |
uk_UA |
dc.subject |
Ukraine |
uk_UA |
dc.subject |
social policy |
uk_UA |
dc.title |
Соціальна відповідальність міжнародного бізнесу як стратегія діяльності підприємств України: європейський досвід |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Social responsibility of international business as activity strategy of enterprises in Ukraine: European experience |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstracten |
The article analyzes the practice of application of business social responsibility strategy at Polish and Ukrainian enterprises. The problem of Ukrainian economic entities is in the necessity of creation of conceptual theoretical basis for social responsibility in the sphere of management and realization of social actions. That is why the current study of reports about the social responsibility of Ukrainian and Polish businesses allowed to substantiate the directions for improvement of social policy of enterprises in Ukraine where the enterprises represent a separate group in the development of national economy. |
uk_UA |