Electronic Repository

ТРАНСФОРМАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ДЛЯ ЦІЛЕЙ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ: ЕТИЧНИЙ ВИМІР

Show simple item record

dc.contributor.author Боцян, Т.В.
dc.contributor.author Botsian, Т.V.
dc.date.accessioned 2017-09-26T07:16:54Z
dc.date.available 2017-09-26T07:16:54Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7139
dc.description.abstract З метою визначення напрямків трансформації облікової інформації для забезпечення потреб соціально-відповідального управління в статті, зосередившись на управлінському аспекті, автор проаналізувала трисферну модель корпоративної соціальної відповідальності в частині мети прийняття рішень менеджером. В результаті цього зроблено висновок, що поняттю соціально-відповідального відповідає лише той вид бізнесу, де менеджер приймає рішення керуючись чинним законодавством та етичними нормами, максимізуючи при цьому прибуток. Це уособлює етичний або етично-універсальний бізнес. Мета облікової системи в такому бізнесі полягає в забезпеченні управлінського персоналу інформацією достатньою для ведення бізнесу відповідно до чинного законодавства, етичних норм, максимізуючи при цьому прибуток. Встановлено, що в умовах етичного ведення бізнесу, враховувати менеджерам інтереси більшості стейкхолдерів, в процесі прийняття управлінських рішень, та збалансовувати їх інтереси дозволяє варіативність облікової інформації. Автор визначає, що такий підхід до облікової інформації розширює перелік існуючих облікових парадигм. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: Міжнародний збірник наукових праць;2(37)
dc.subject облікова інформація uk_UA
dc.subject варіативність облікової інформації uk_UA
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність uk_UA
dc.subject трисферна модель корпоративної соціальної відповідальності uk_UA
dc.subject етика бізнесу uk_UA
dc.subject accounting information uk_UA
dc.subject variability of accounting information uk_UA
dc.subject corporate social responsibility uk_UA
dc.subject three-dimensional model of corporate social responsibility uk_UA
dc.subject business ethics uk_UA
dc.title ТРАНСФОРМАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ДЛЯ ЦІЛЕЙ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ: ЕТИЧНИЙ ВИМІР uk_UA
dc.title.alternative Accounting transformation for socially responsible management: ethical approach uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Focusing on the managerial aspect, the author analyzes the three-dimensional model of corporate social responsibility in terms of managers’ aims in decision-making process in order to determine the directions of accounting information transformation to meet the needs of socially responsible management. It is concluded that the concept of socially responsible business corresponds only to the kind of business where the manager makes decisions based on the current legislation and ethical standards maximizing profits. It corresponds to ethical or ethically universal business. The purpose of the accounting system in this case is to provide managers with sufficient information necessary for conducting business in accordance with the current legislation, ethical norms maximizing profits. The author proves that the variability of accounting information allows managers to take into account the interests of the majority of stakeholders and balance their interests in the context of ethical business. The author states that this approach to the accounting information expands the list of existing accounting paradigms. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account