Electronic Repository

MEASURING OF CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR THE MARKETING MANAGEMENT NEEDS

Show simple item record

dc.contributor.author Nowak, Marta
dc.contributor.author Новак, Марта
dc.date.accessioned 2017-05-22T12:34:47Z
dc.date.available 2017-05-22T12:34:47Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6566
dc.description.abstract Кожна компанія має вплив і на неї мають вплив певні групи посередників, з точки зору ринкового управління, клієнти є найбільш важливими посередниками. В ринковому управлінні, особливо в управлінні відносин між клієнтами використовуються певні показники. Автором представлені два показники вартості: вартість існування клієнта та вартість за цього клієнта. Автор також пропонує застосування цих показників компаниями. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу;3(6)
dc.subject посередники uk_UA
dc.subject клієнт uk_UA
dc.subject вартість клієнта uk_UA
dc.title MEASURING OF CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR THE MARKETING MANAGEMENT NEEDS uk_UA
dc.title.alternative Показники відносин клієнтів для задоволення управлінських потреб uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Each company influences and is influenced by certain groups called stakeholders. Clients are the most important stakeholders from the marketing management point of view. In marketing management, especially in the Customer Relationship Management the certain measures might be used. The author presents two value measures: Customer Lifetime Value and Value for the Customer and suggests their usage by the companies. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account