ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЧНИМИ ЗОБОВ’ЯЗАННЯМИ: ОБЛІКОВИЙ ТА МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХОДИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Замула, І.В.
dc.contributor.author Zamula, I.V.
dc.date.accessioned 2017-03-02T12:19:32Z
dc.date.available 2017-03-02T12:19:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6087
dc.description.abstract Одним із важливих завдань на шляху до міжнародної співпраці для забезпечення сталого розвитку економіки країни є формування необхідної інформації про екологічну діяльність підприємства для задоволення потреб користувачів. Недостатня увага до екологічних зобов’язань істотно впливає на об’єктивність і екологічну ефективність прийняття управлінських рішень. Тому дослідження спрямовано на розробку класифікації екологічних зобов’язань підприємства, яка може бути покладена в основу побудови їх бухгалтерського обліку, що дозволить формувати вичерпну і достовірну інформацію про екологічні зобов’язання підприємства для зовнішніх і внутрішніх користувачів. Під екологічними зобов’язаннями запропоновано розуміти зобов’язання, що виникають у результаті здійснення діяльності суб'єктів господарювання, які впливають на стан навколишнього природного середовища, і при недотримання норм екологічного законодавства тягне за собою компенсацію збитку, виплату штрафів. Запропонована класифікація екологічних зобов’язань підприємства спрямована на управління ними з метою оптимізації їх складу та суми; отримання конкурентних переваг на зовнішньому і внутрішньому ринках, а також залучення додаткових інвестицій, в т.ч. іноземних, через розкриття інформації про екологічні зобов’язання у звітності підприємства. Така класифікація може бути покладена в основу побудови їх бухгалтерського обліку, що дозволить формувати вичерпну і достовірну інформацію про екологічну діяльність підприємства для зовнішніх і внутрішніх користувачів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу;2-3(35)
dc.subject екологічні зобов’язання uk_UA
dc.subject екологічний маркетинг
dc.title УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЧНИМИ ЗОБОВ’ЯЗАННЯМИ: ОБЛІКОВИЙ ТА МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХОДИ uk_UA
dc.title.alternative Management of environmental liabilities: accounting and marketing approaches uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу