Abstract (ukr):
Визначено поняття електронної комерції, проаналізовано стан та динаміку розвитку електронної комерції в Україні. У роботі наведено статистичні дані щодо стану Інтернет-торгівлі в Україні, тенденції подальшого розвитку. Оскільки обсяг товарів та послуг, що продаються в Інтернеті, швидкими темпами росте, Інтернет-магазини знаходяться під тиском жорстокої конкуренції, це зумовлює їх ризик під час обрання цінової стратегії. Інтернет-ринок потребує автоматизованого контролю цін, що допоможе магазинам обирати правильну стратегію збуту, а покупцям значно економити свої кошти. Цим і обґрунтована актуальність впровадження в практику Інтернет-бізнесу технології Pricing Intelligence. Дану технологію використовують передові торгові площадки Європи та Америки. Українським аналогом є сайт Hotline, але його функціонал значно обмежений, орієнтований виключно на покупців, а магазини, що потрапили до статистики – партнери сайту, тому інформація не є повністю об’єктивною і не передає дійсний стан речей на Інтернет-ринку України. Тому доцільним є запозичення зарубіжної практики, її подальше вдосконалення та використання на користь Інтернет-магазинам та покупцям.