ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

ВПЛИВ ДЕФІЦИТУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулаковський, Тарас Юрійович
dc.contributor.author Kulakovsky, T.U.
dc.date.accessioned 2016-10-20T08:04:24Z
dc.date.available 2016-10-20T08:04:24Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5141
dc.description.abstract Дана стаття присвячена аналізу впливу дефіциту товару на споживацьку поведінку та на особливості сприймання споживчих якостей дефіцитного товару. Розглянуто та піддано критичному аналізу питання впливу дефіциту на поведінку споживача в межах економічної теорії, теорії реактивного опору та теорії товару. Зазначено відмінності в поясненні впливу дефіциту на поведінку в економічній та психологічній науках. Експериментально доведено вплив дефіциту, як ізольованого фактору, на поведінку споживача та вплив дефіциту на сприймання споживчих якостей товару. Згідно з теорією реактивного опору дефіцит товару людиною сприймається як обмеження її свободи, що спричиняє опір як реакцію у відповідь на можливе обмеження свободи дій. Це підсилює бажання володіти недоступним товаром. З метою підтвердження психологічного впливу дефіциту на вітчизняного споживача був розроблений та проведений експеримент, який підтвердив висунуті гіпотези: дефіцит товару впливає на поведінку споживача – він схильний віддавати перевагу дефіцитному товару та схильний вважати його більш якісним. Така поведінка споживача відносно дефіцитного товару може бути використана маркетологами для просування товару на ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;3(77)
dc.subject дефіцит товару uk_UA
dc.subject поведінка споживача
dc.title ВПЛИВ ДЕФІЦИТУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА uk_UA
dc.title.alternative Impact of scarcity on consumer behavior uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу