dc.contributor.author |
Кулаковський, Тарас Юрійович |
|
dc.contributor.author |
Kulakovsky, T.U. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-20T08:04:24Z |
|
dc.date.available |
2016-10-20T08:04:24Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5141 |
|
dc.description.abstract |
Дана стаття присвячена аналізу впливу дефіциту товару на споживацьку поведінку та на
особливості сприймання споживчих якостей дефіцитного товару. Розглянуто та піддано
критичному аналізу питання впливу дефіциту на поведінку споживача в межах економічної
теорії, теорії реактивного опору та теорії товару. Зазначено відмінності в поясненні впливу
дефіциту на поведінку в економічній та психологічній науках. Експериментально доведено вплив
дефіциту, як ізольованого фактору, на поведінку споживача та вплив дефіциту на сприймання
споживчих якостей товару. Згідно з теорією реактивного опору дефіцит товару людиною
сприймається як обмеження її свободи, що спричиняє опір як реакцію у відповідь на можливе
обмеження свободи дій. Це підсилює бажання володіти недоступним товаром. З метою
підтвердження психологічного впливу дефіциту на вітчизняного споживача був розроблений та
проведений експеримент, який підтвердив висунуті гіпотези: дефіцит товару впливає на
поведінку споживача – він схильний віддавати перевагу дефіцитному товару та схильний
вважати його більш якісним. Така поведінка споживача відносно дефіцитного товару може
бути використана маркетологами для просування товару на ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;3(77) |
|
dc.subject |
дефіцит товару |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка споживача |
|
dc.title |
ВПЛИВ ДЕФІЦИТУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Impact of scarcity on consumer behavior |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |