dc.contributor.author |
Сливка, Я.В. |
|
dc.contributor.author |
Slyvka, Ya.V. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-14T11:25:44Z |
|
dc.date.available |
2016-09-14T11:25:44Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4768 |
|
dc.description.abstract |
Визначено значення термінів “продаж”, “реалізація”, “збут”, причини підміни поняття “продаж” терміном “реалізація”, проведено розмежування між поняттями “продаж” та „процес продажу”, виділено додаткові витрати на етапах процесу продажу; уточнено завдання бухгалтерського обліку процесу продаж. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;2(20) |
|
dc.subject |
продаж |
uk_UA |
dc.subject |
облік продаж |
uk_UA |
dc.title |
ПРОБЛЕМАТИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕРМІНІВ “ПРОДАЖ”, “РЕАЛІЗАЦІЯ”, “ЗБУТ” |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Problem of using terms “sale”, “realization”, “selling” |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |