Розглянута роль управлінського іміджу при зайнятті посади керівника компанії за сучасного розвитку економіки та ринку праці. Визначено головні складові успішного та авторитетного іміджу керівника
Досліджено особливості застосування методів аутсорсингу та даунсайзингу з метою оптимізації використання трудових ресурсів на підприємстві. Розглянуто економічну ефективність запропонованих заходів.
Розглянуто систему мотивування активної трудової поведінки працівника підприємства. Визначено взаємозв’язок дій людини, що призводять до результату задоволення потреб
Проаналізовані соціальні гарантії молодим працівникам згідно Закону України „Про зайнятість населення”. Розглянута потреба сільської місцевості в кадрах та становлення молодого працівника
Проведено аналіз закономірностей та тенденцій розвитку мерчандайзингу в умовах української економіки. Досліджено основні чинники та фактори розвитку мерчандайзингу