dc.contributor.author |
Сизоненко, О.А. |
|
dc.contributor.author |
Syzonenko, O.А. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-15T09:32:29Z |
|
dc.date.available |
2016-04-15T09:32:29Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2881 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено сутність та класифікацію інтерактивних методів навчання. Доведено ефективність використання інтерактивних методів навчання як дієвого способу підготовки облікових фахівців. Запропоновано модель, яка допомагає здійснювати цілеспрямований вибір відповідних інтерактивих методів навчання для формування складного комплексу професійних компетенцій, необхідних фахівцям з обліку нової генерації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.3(27) |
|
dc.subject |
інтерактивні методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці з обліку |
uk_UA |
dc.title |
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ОБЛІКУ НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Interactive methods of teaching as mean of preparation of specialists on the account of new generation |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |