dc.contributor.author |
Петрук, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Новак, О.С. |
|
dc.contributor.author |
Petruk, A.М. |
|
dc.contributor.author |
Novak, О.S. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-13T07:54:08Z |
|
dc.date.available |
2016-04-13T07:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2779 |
|
dc.description.abstract |
Якісне банківське обслуговування значною мірою впливає на його фінансову стійкість та прибутковість через встановлення стабільних відносин з клієнтами. В умовах політичної, економічної та фінансової кризи вітчизняні комерційні банки втрачають значну кількість клієнтів, що зумовлено невиваженою політикою їх заохочення та обслуговування. Таким чином, клієнтська база має розглядатися не тільки з інформаційної точки зору, а й як важливий ресурс забезпечення стабільного та ефективного функціонування банку, а отже повинна мати вартісну оцінку та відповідне відображення в обліку. Першочергового впорядкування потребує понятійний апарат, адже поняття «клієнтська база комерційного банку» має дуальний характер: з одного боку – це ресурс комерційного банку; з іншого боку – може приносити дохід чи інші економічні вигоди.
Проаналізовано існуючі підходи до трактування поняття «клієнтська база комерційного банку» та запропоновано його визначення як об’єкта оцінки в бухгалтерському обліку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.2(29) |
|
dc.subject |
клієнтська база |
uk_UA |
dc.subject |
нематеріальні активи |
uk_UA |
dc.title |
КЛІЄНТСЬКА БАЗА КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ ЯК ОБЛІКОВЕ ПОНЯТТЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The client base of commercial banks as notion of accounting |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |