dc.contributor.author |
Юхименко-Назарук, І.А. |
|
dc.contributor.author |
Yukhimenko-Nazaruk, I.A. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-12T08:41:16Z |
|
dc.date.available |
2016-04-12T08:41:16Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2748 |
|
dc.description.abstract |
Обґрунтовано актуальність проведення досліджень проблематики креативності бухгалтерського обліку на основі застосування інституційної економічної теорії з метою одержання нових наукових результатів. Визначено сутність креативного обліку як інституційного явища облікової системи та обґрунтовано його відмінність від облікової політики підприємства. Обґрунтовано основні причини появи і поступового поширення креативного обліку в країнах світу. Встановлено взаємозв’язок економічних інтересів користувачів облікової інформації та облікової політики підприємства. Виділено два основні підходи щодо розуміння ролі креативного обліку в системі бухгалтерського обліку. Обґрунтовано окремі випадки використання методів та способів креативного обліку, за допомогою яких можна впливати на фінансові результати діяльності підприємства. Запропоновано шляхи обмеження застосування креативного обліку шляхом необхідності здійснення формулювання «правил гри» під час здійснення вибору з існуючих облікових альтернатив. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(30) |
|
dc.subject |
креативний облік |
uk_UA |
dc.subject |
облікова політика |
uk_UA |
dc.title |
ІНСТИТУЦІЙНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КРЕАТИВНОГО ОБЛІКУ В КОНТЕКСТІ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Institutional aspects of creative accounting realization in accounting policy context |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |