Abstract (ukr):
Досліджено теоретичні питання щодо організації реінжинірингу бізнес-процесів управління, а саме здійснено ретроспективний аналіз публікацій та узагальнено найбільш поширені підходи до реалізації реінжинірингу бізнес-процесів. На основі опрацьованих методик виділено їх переваги та недоліки, на базі яких запропоновано теоретичні положення та методичне забезпечення запровадження реінжинірингу. Він ´рунтується на засадах теорії процесного, системного управління та системи менеджменту якості, принципах орієнтації на мету, постійного поліпшення і прийняття рішень на підставі фактів, що передбачає запровадження повного циклу реінжинірингу бізнес-процесів управління, починаючи зі становлення цілей, діагностики бізнес-процесів і підприємства до імплементації виду реінжинірингу та оцінки його ефективності з метою підвищення рівня ефективності підприємств, та посилення конкурентних переваг на національних та закордонних ринках.