Abstract (ukr):
Досліджено методичні та практичні підходи до контролю якості послуг, які можуть надавати аудиторські фірми. Запропоновано: заходи документального та організаційного забезпечення результативності контролю якості таких послуг; перелік питань, що потребують розкриття у внутрішньофірмовому Стандарті контрою якості. Наведено приклади внутрішніх документів для аудиторської фірми, які на даний час в цілому формують систему документального забезпечення положень контролю якості послуг, що можуть надавати аудитори (аудиторські фірми). Підтверджено, що обов’язки професійного бухгалтера (аудитора) не зводяться виключно до оцінки фінансової звітності, а також охоплюють цілий спектр консультаційної діяльності, перевірок облікових та організаційних питань (визначених управлінським персоналом замовника). Об´рунтовано, що важливим критерієм довіри клієнтів до результатів їх співпраці з аудиторськими фірмами є впевненість у тому, що залучені до виконання аудиторських послуг фахівці дотримуються Кодексу етики професійних бухгалтерів.