ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МАРКЕТИНГ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОЇ ПРОДУКЦІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Замула, І.В.
dc.contributor.author Zamula, I.V.
dc.date.accessioned 2016-04-05T10:00:21Z
dc.date.available 2016-04-05T10:00:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2536
dc.description.abstract Ринок екологічно чистої продукції в Україні знаходиться на початковій стадії розвитку, але має потенціал до подальшого розвитку, тому дослідження присвячене удосконаленню теоретичних, організаційних та практичних аспектів маркетингових досліджень у вказаній сфері. Окреслено поняття «екологічно чистої продукції» та нормативне регулювання виробництва й реалізації вказаної продукції. Доведено, що просування екологічно чистої продукції на ринок та забезпечення при цьому ефективності діяльності підприємства-виробника може бути досягнуте через застосування запропонованого механізму ціноутворення на продукцію, вироблену із дотриманням вимог концепції стійкого розвитку. Реалізація наведених пропозицій дозволить створити умови для забезпечення соціальної та продовольчої безпеки суспільства й окремої особи як члена суспільства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип. 3(33)
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject екологічно чиста продукція uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОЇ ПРОДУКЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative Marketing research of ecologically clean production market uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу