ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Кваліфікація поняття «послуги вищої освіти» у контексті маркетингової доктрини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кратт, Олег Адольфович
dc.contributor.author Доровських, Ганна Петрівна
dc.contributor.author Kratt, O.A.
dc.contributor.author Dorovskykh, H.P.
dc.date.accessioned 2016-03-31T08:47:16Z
dc.date.available 2016-03-31T08:47:16Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2445
dc.description.abstract В результаті аналізу наукової літератури визначено поняття «послуги вищої освіти». Систематизовано властивості, що відрізняють послуги вищої освіти в контексті основних понять маркетингової доктрини. Це дозволить розробити теоретико-методологічні основи маркетингового інструментарію управління вищою освітою у ринкових умовах господарювання, що забезпечить більшу ефективність функціонування закладу освіти та повніше задоволення потреб споживачів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ: Економічні науки;3(65)
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject послуги вищої освіти uk_UA
dc.title Кваліфікація поняття «послуги вищої освіти» у контексті маркетингової доктрини uk_UA
dc.title.alternative Qualification of «services of higher education» in the context of marketing doctrine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу