dc.contributor.author |
Кратт, Олег Адольфович |
|
dc.contributor.author |
Доровських, Ганна Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Kratt, O.A. |
|
dc.contributor.author |
Dorovskykh, H.P. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-31T08:47:16Z |
|
dc.date.available |
2016-03-31T08:47:16Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2445 |
|
dc.description.abstract |
В результаті аналізу наукової літератури визначено поняття «послуги вищої освіти».
Систематизовано властивості, що відрізняють послуги вищої освіти в контексті основних
понять маркетингової доктрини. Це дозволить розробити теоретико-методологічні основи
маркетингового інструментарію управління вищою освітою у ринкових умовах господарювання,
що забезпечить більшу ефективність функціонування закладу освіти та повніше задоволення
потреб споживачів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ: Економічні науки;3(65) |
|
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
послуги вищої освіти |
uk_UA |
dc.title |
Кваліфікація поняття «послуги вищої освіти» у контексті маркетингової доктрини |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Qualification of «services of higher education» in the context of marketing doctrine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |