ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
СУЧАСНІ ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ, АРОМАМАРКЕТИНГ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Матеріали конференцій
→
Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
СУЧАСНІ ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ, АРОМАМАРКЕТИНГ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ
Ілліна, М.
;
Бородкіна, Н.О.
;
Illina, M.
;
Borodkina, N.O.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1588
Дата:
2015-06-11
Анотація (англ.):
The features of sales promotions are considered. In particular, scent marketing is analysed as a way to increase the sales volume of products.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
48.pdf
Розмір:
180.2Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку
[167]
Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися