Electronic Repository

СУЧАСНІ ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ, АРОМАМАРКЕТИНГ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Ілліна, М.
dc.contributor.author Бородкіна, Н.О.
dc.contributor.author Illina, M.
dc.contributor.author Borodkina, N.O.
dc.date.accessioned 2016-03-01T11:06:22Z
dc.date.available 2016-03-01T11:06:22Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1588
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject аромамаркетинг uk_UA
dc.subject збут uk_UA
dc.subject товари uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.title СУЧАСНІ ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ, АРОМАМАРКЕТИНГ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ uk_UA
dc.title.alternative Modern methods of marketing, scent marketing , application features uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The features of sales promotions are considered. In particular, scent marketing is analysed as a way to increase the sales volume of products. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account