Electronic Repository

УПРАВЛІННЯ ЗАСОБАМИ ПРОМОУШН ЯК ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Алексейчук, Ольга Олегівна
dc.date.accessioned 2016-02-24T09:14:55Z
dc.date.available 2016-02-24T09:14:55Z
dc.date.issued 2014-04-24
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1288
dc.description.abstract Розглянуто засоби промоушн як одну з головних стратегій управління підприємством. Визначено методи удосконалення управління ними. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Актуальні проблеми управління персоналом та економіки праці;
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject засоби промоушн uk_UA
dc.title УПРАВЛІННЯ ЗАСОБАМИ ПРОМОУШН ЯК ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account