ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Вимірювання та аналіз затримок транспорту перед регульованими перехрестями на основі зйомок квадрокоптером

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Титаренко, В.Є.
dc.contributor.author Шумляківський, В.П.
dc.contributor.author Tytarenko, V.E.
dc.contributor.author Shumliakivskyi, V.P.
dc.date.accessioned 2023-07-13T09:58:49Z
dc.date.available 2023-07-13T09:58:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8212
dc.description.abstract Наведено результати досліджень завантаженості регульованого перехрестя міста на основі використання технологій квадрокоптерних зйомок динаміки потоків транспортних засобів у часи пікових навантажень, коли може бути проблемним визначення параметрів транспортних затримок через обмеженість оглядовості стаціонарних засобів відеоспостережень. Вибрана розрахункова методика для адекватності розрахунків затримок транспорту потребує уточнених даних геопозиціювання множини машин на перехресті, що повною мірою забезпечує квадрокоптерна зйомка. Результати розрахунків можуть бути використані для коректування параметрів регулювання перехрестя або оцінки його екологічності та економічних втрат у часи найбільших транспортних навантажень. Транспортні затримки на регульованих перехрестях великих і навіть середніх міст призводять до накопичення значних концентрацій шкідливих викидів, що можуть баготоразово перевищувати гранично допустимі концентрації, і це загострює вже існуючі екологічні проблеми. Слід зазначити, що використання технологій квадрокоптерних зйомок є методом перехідного періоду до впровадження сучасних геоінформаційних технологій та інтелектуальних електронних систем на основі даних супутникової навігації, яким можуть бути адаптивні системи регулювання дорожнім рухом. Перехід до адаптивних систем регулювання дорожнім рухом є перспективним напрямом оптимального керування дорожнім рухом, що забезпечує локальне адаптивне управління найбільш складними і важливими перетинами транспортної мережі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;1(91)
dc.subject транспортні затримки uk_UA
dc.subject регульоване перехрестя uk_UA
dc.subject квадрокоптерна зйомка uk_UA
dc.subject пікові навантаження uk_UA
dc.subject достовірна оцінка uk_UA
dc.subject розрахункова методика uk_UA
dc.subject екологічність uk_UA
dc.subject адаптивні системи uk_UA
dc.subject transport delays uk_UA
dc.subject regulated intersection uk_UA
dc.subject quadcopter survey uk_UA
dc.subject peak loads uk_UA
dc.subject reliable assessment uk_UA
dc.subject calculation method uk_UA
dc.subject environmental friendliness uk_UA
dc.subject adaptive systems uk_UA
dc.title Вимірювання та аналіз затримок транспорту перед регульованими перехрестями на основі зйомок квадрокоптером uk_UA
dc.title.alternative Measurement and analysis of traffic delays in front of controlled intersections based on quadcopter images uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The paper presents the results of studies of the congestion of a regulated intersection of the city based on the use of quadcopter technologies for recording the dynamics of vehicle flows during times of peak traffic, when it can be problematic to determine the parameters of traffic delays due to the limited visibility of stationary means of video observation. The selected calculation method for the adequacy of transport delay calculations requires precise geo-positioning data of a number of cars at the intersection, which is fully provided by quadcopter surveying. The results of the calculations can be used to adjust the parameters of the intersection regulation, or to assess its environmental friendliness and economic losses at times of the highest traffic loads. Transport delays at regulated intersections of large and even medium-sized cities lead to the accumulation of significant concentrations of harmful emissions, which can many times exceed the maximum permissible concentrations, and this exacerbates already existing environmental problems. It should be noted that the use of quadcopter surveying technologies is a method of the transition period to the introduction of modern geo-information technologies and intelligent electronic systems based on satellite navigation data, which can be adaptive traffic control systems. The transition to adaptive traffic control systems is a promising direction of optimal traffic management, which provides local adaptive control of the most complex and important intersections of the transport network. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу