dc.contributor.author |
Грабар, О.I. |
|
dc.contributor.author |
Морозов, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Grabar, O.I. |
|
dc.contributor.author |
Morozov, A.V. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-28T08:03:01Z |
|
dc.date.available |
2020-09-28T08:03:01Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7745 |
|
dc.description.abstract |
Під час досліджень було розглянуто методи простої сенсомоторної реакції, метод реакції вибору, метод реакції розрізнення, метод Штенберга та метод «ментального обертання» для визначення найефективнішого використання у програмному забезпеченні. На основі цього аналізу розроблено програмний інтерфейс для arcade-подібної гри. Проаналізовано зміни швидкості реакції користувача на рухомі об’єкти та можливість їх кореляції. Моделювання змін швидкості психологічної реакції користувача дозволяє використання цього програмного продукту для покращення навчання, тренування спортсменів тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Державний університет "Житомирська політехніка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Технічна інженерія;1(85) |
|
dc.subject |
швидкість реакції |
uk_UA |
dc.subject |
arcade-подібна гра |
uk_UA |
dc.subject |
проєктування інтерфейсів |
uk_UA |
dc.subject |
speed of reaction |
uk_UA |
dc.subject |
arcade-like game |
uk_UA |
dc.subject |
interfaces creation |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз та моделювання методів вимірювання зміни швидкості психологічної реакції людини на рухомі об’єкти для використання в розробці arcade-подібної гри |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Analysis and modeling methods of measuring the change of speed of a person’s psychological reaction on movable objects for the use in the development of arcade-like game |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstracten |
The methods of sensorimotor reaction, method of reaction of choice, method of reaction of distinction, Shtenberg’s method and method of «mental rotation» for determination of the most effective use in software were considered outages during researches. On the basis of this analysis a programmatic interface is worked out for arcade-like game. The changes of speed reaction of a user on movable objects and possibility of their correlation were analysed. The modeling changes of speed of psychological of a user gives an opportunity to use this software product for the improvement of studies, training of sportsmen. |
uk_UA |