Electronic Repository

АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИТРАТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Show simple item record

dc.contributor.author Лукан, О.М.
dc.contributor.author Lukan, О.М.
dc.date.accessioned 2017-07-18T07:42:23Z
dc.date.available 2017-07-18T07:42:23Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6996
dc.description.abstract На сьогодні на підприємствах хлібопекарської галузі маркетинговій діяльності приділяється незначна увага. Обмеженість фінансових ресурсів та відсутність комплексної оцінки ефективності маркетингових заходів зумовлює скорочення маркетингових бюджетів та зниження рентабельності підприємства загалом. Тому, незважаючи на складність проведення аналізу ефективності витрат маркетингової діяльності, в умовах ринку він є необхідним для контролю рівня витрат та формування оптимальних бюджетів маркетингу. У роботі визначено, що основним напрямком оцінки маркетингової діяльності є аналіз ефективності витрат на її проведення. Запропоновано науково-методичний підхід до аналізу ефективності маркетингових витрат на підприємствах хлібопекарської галузі. Проведено аналіз ефективності витрат маркетингової діяльності на основі припущення, що витрати на маркетинг є факторною змінною, що визначає закономірності зміни значень результуючих показників фінансово-господарської діяльності підприємства, таких як чистий дохід від реалізації продукції, валовий прибуток, фінансові результати від операційної діяльності та чистий прибуток (збитки). Наведено основні напрямки оптимізації витрат маркетингової діяльності на підприємствах хлібопекарської галузі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;2(80)
dc.subject витрати маркетингової діяльності uk_UA
dc.subject напрямки оптимізації uk_UA
dc.subject факторна змінна uk_UA
dc.title АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИТРАТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ uk_UA
dc.title.alternative Analysis of efficiency and marketing trends cost optimization in enterprises of baking branch uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account