Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8755
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колодницька, Р.В. | - |
dc.contributor.author | Kolodnytska, R.V. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-18T13:16:00Z | - |
dc.date.available | 2025-02-18T13:16:00Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8755 | - |
dc.description.abstract | Будівництво заводу з виробництва зеленого водню в Україні українською компанією «Hydrogen Ukraine», в м. Рені, що поблизу Одеси, додає оптимізму щодо використання водню як палива для автомобільного транспорту. Але, з іншого боку, до України з Європи завозяться дуже багато автомобілів, що вже були у вжитку і працюють на дизельному паливі. Високі викиди оксидів азоту, які мають ці транспортні засоби під час використання дизельного палива, привели до заборони використання їх в Європі. Але хорошим рішенням для України може бути заміна дизельних палив іншими альтернативними паливами, наприклад, відновлюваними паливами. Заміна традиційних видів палива в транспортному секторі є серйозною проблемою, оскільки будь-яке альтернативне паливо має забезпечувати не меншу щільність енергії, ніж викопне. Поновлювані види палива, такі як відновлюване дизельне паливо (також відоме як зелене дизельне паливо, гідроочищена рослинна олія (HVO)) особливо підходять для цієї мети, оскільки вони мають значні переваги перед іншими альтернативними видами палива, що вимагає модифікації існуючого парку двигунів внутрішнього згоряння. Відновлюване дизельне паливо вже використовується в автомобільному транспорті як замінник дизельного палива в США, Швеції, Фінляндії, Канаді та інших країнах світу. Відновлюване дизельне паливо має деякі відмінності від викопного дизельного палива, як-то нижча густина, вища температура спалаху, зменшені втрати на випаровування і трішки підвищена в’язкість. Метою цієї роботи є моделювання випаровування відновлювального дизельного палива для автомобільного транспорту. Для цього були проаналізовані фізичні властивості відновлювальних дизельних палив порівняно з дизельним паливом. Найбільш поширені піки в досліджуваному RD розташовувалися в діапазоні від n-C17 до n-C18, а майже всі компоненти закінчувалися на n-C18. Виконано моделювання випаровування біодизельного та відновлюваного дизельного палива. Було прийнято, що крапля, яка мала початкову температуру 360 К, рухалася в стаціонарних умовах зі швидкістю 10 м/с. Початковий радіус краплі приймався рівним 12,66 мкм. Температура навколишнього середовища і тиск приймалися постійними і дорівнювали 800 К і 30 бар відповідно. Моделювання показало менший час існування крапель з біодизельного палива і також відновлюваного дизельного палива порівняно з викопним паливом. Випаровування крапель відновлювального палива буде залежати від складу цього палива, тому для моделювання процесу випаровування важливо знати склад цього палива. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Державний університет "Житомирська політехніка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічна інженерія;2(94) | - |
dc.subject | автомобільний транспорт | uk_UA |
dc.subject | відновлюване дизельне паливо | uk_UA |
dc.subject | HVO | uk_UA |
dc.subject | випаровування палива | uk_UA |
dc.subject | біодизель | uk_UA |
dc.subject | road transport | uk_UA |
dc.subject | renewable diesel | uk_UA |
dc.subject | HVO | uk_UA |
dc.subject | fuel evaporation | uk_UA |
dc.subject | biodiesel | uk_UA |
dc.title | Відновлюване дизельне паливо для автомобільного транспорту: моделювання випаровування | uk_UA |
dc.title.alternative | Renewable diesel for road transport: evaporation modelling | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.description.abstracten | The construction of a plant for the production of green hydrogen in Ukraine by the Ukrainian company «Hydrogen Ukraine», in the city of Reni, near Odessa, adds optimism about the use of hydrogen as a fuel for road transport. But on the other hand, a lot of cars that have already been in use and run on diesel fuel are imported to Ukraine from Europe. The high emissions of nitrogen oxides that these vehicles have when using diesel fuel have led to a ban on their use in Europe. But a good solution for Ukraine may be to replace diesel fuels with other alternative fuels, such as renewable fuels. Replacing traditional fuels in the transport sector is a major challenge, as any alternative fuel must provide comparable energy density. Renewable fuels such as renewable diesel (also known as green diesel and hydrotreated vegetable oil) are particularly suitable for this purpose, as they have significant advantages over other alternative fuels, necessitating modifications to the existing fleet of internal combustion engines. Renewable diesel is already used in road transport as a substitute for diesel fuel in the USA, Sweden, Finland, Canada, etc. countries of the world. Renewable diesel has some differences from fossil diesel, such as lower density, higher flash point, reduced evaporation losses and slightly increased viscosity. The purpose of this work is to simulate the evaporation of renewable diesel for road transport. For this purpose, the physical properties of renewable diesel in comparison with diesel fuel were analyzed. The most common peaks in the studied RD were in the range of n-C17 to n-C18, and almost all components ended in n-C18. Simulation of evaporation of biodiesel and renewable diesel fuel was performed. It was assumed that the droplet, which had an initial temperature of 360 K, moved under stationary conditions at a speed of 10 m/s. The initial radius of the droplet was assumed to be equal to 12.66 μm. The ambient temperature and pressure were assumed to be constant at 800 K and 30 bar, respectively. The simulations showed a shorter lifetime of droplets from biodiesel and also renewable diesel compared to diesel fuels. The evaporation of renewable fuel droplets will depend on the composition of that fuel, so it is important to know the composition of the renewable fuel to modelling the evaporation process. | uk_UA |
Appears in Collections: | Технічна інженерія |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.