Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729
Title: | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СУПРОВОДУ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ |
Authors: | Зинюк, Н.М. Кучер, Н.В. Циганенко-Дзюбенко, I.Ю. |
Keywords: | обдаровані учні самореалізація педагогічний супровід творчий розвиток індивідуальний підхід психологічна підтримка освітній процес мотивація інтелектуальний розвиток gifted students self-realization pedagogical support creative development individual approach psychological support educational process motivation intellectual development |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України |
Series/Report no.: | Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року).; |
Abstract: | Стаття розглядає важливість створення умов для розвитку потенціалу обдарованих учнів у процесі їхнього навчання. Автор підкреслює роль педагогів у підтримці самореалізації учнів через індивідуальний підхід, розвиток творчих здібностей та соціальних навичок. Увага приділяється методам, що допомагають учням розкривати свій інтелектуальний та творчий потенціал, а також формуванню мотивації до саморозвитку. Основний акцент робиться на інтеграції психологічної підтримки та педагогічних стратегій у процес навчання обдарованих дітей. |
Description: | Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. – 1604 с. |
URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729 |
Appears in Collections: | Викладачі університету |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Педагогічний.pdf | 543.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.