Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729
Title: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СУПРОВОДУ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ
Authors: Зинюк, Н.М.
Кучер, Н.В.
Циганенко-Дзюбенко, I.Ю.
Keywords: обдаровані учні
самореалізація
педагогічний супровід
творчий розвиток
індивідуальний підхід
психологічна підтримка
освітній процес
мотивація
інтелектуальний розвиток
gifted students
self-realization
pedagogical support
creative development
individual approach
psychological support
educational process
motivation
intellectual development
Issue Date: 2024
Publisher: Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Series/Report no.: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року).;
Abstract: Стаття розглядає важливість створення умов для розвитку потенціалу обдарованих учнів у процесі їхнього навчання. Автор підкреслює роль педагогів у підтримці самореалізації учнів через індивідуальний підхід, розвиток творчих здібностей та соціальних навичок. Увага приділяється методам, що допомагають учням розкривати свій інтелектуальний та творчий потенціал, а також формуванню мотивації до саморозвитку. Основний акцент робиться на інтеграції психологічної підтримки та педагогічних стратегій у процес навчання обдарованих дітей.
Description: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. – 1604 с.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Педагогічний.pdf543.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.