Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗинюк, Н.М.-
dc.contributor.authorКучер, Н.В.-
dc.contributor.authorЦиганенко-Дзюбенко, I.Ю.-
dc.date.accessioned2024-11-15T11:02:54Z-
dc.date.available2024-11-15T11:02:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729-
dc.descriptionОбдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. – 1604 с.uk_UA
dc.description.abstractСтаття розглядає важливість створення умов для розвитку потенціалу обдарованих учнів у процесі їхнього навчання. Автор підкреслює роль педагогів у підтримці самореалізації учнів через індивідуальний підхід, розвиток творчих здібностей та соціальних навичок. Увага приділяється методам, що допомагають учням розкривати свій інтелектуальний та творчий потенціал, а також формуванню мотивації до саморозвитку. Основний акцент робиться на інтеграції психологічної підтримки та педагогічних стратегій у процес навчання обдарованих дітей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв: Інститут обдарованої дитини НАПН Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesОбдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року).;-
dc.subjectобдаровані учніuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectпедагогічний супровідuk_UA
dc.subjectтворчий розвитокuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk_UA
dc.subjectgifted studentsuk_UA
dc.subjectself-realizationuk_UA
dc.subjectpedagogical supportuk_UA
dc.subjectcreative developmentuk_UA
dc.subjectindividual approachuk_UA
dc.subjectpsychological supportuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectintellectual developmentuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СУПРОВОДУ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article considers the importance of creating conditions for developing the potential of gifted students in the process of their education. The authors emphasize the role of teachers in supporting students' self-realization through an individual approach, development of creative abilities and social skills. Attention is paid to methods that help students to reveal their intellectual and creative potential, as well as the formation of motivation for self-development. The main emphasis is on the integration of psychological support and pedagogical strategies in the process of learning gifted children.uk_UA
Appears in Collections:Викладачі університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Педагогічний.pdf543.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.