Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зинюк, Н.М. | - |
dc.contributor.author | Кучер, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Циганенко-Дзюбенко, I.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T11:02:54Z | - |
dc.date.available | 2024-11-15T11:02:54Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8729 | - |
dc.description | Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. – 1604 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розглядає важливість створення умов для розвитку потенціалу обдарованих учнів у процесі їхнього навчання. Автор підкреслює роль педагогів у підтримці самореалізації учнів через індивідуальний підхід, розвиток творчих здібностей та соціальних навичок. Увага приділяється методам, що допомагають учням розкривати свій інтелектуальний та творчий потенціал, а також формуванню мотивації до саморозвитку. Основний акцент робиться на інтеграції психологічної підтримки та педагогічних стратегій у процес навчання обдарованих дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 жовтня 2024 року).; | - |
dc.subject | обдаровані учні | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | творчий розвиток | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk_UA |
dc.subject | психологічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | gifted students | uk_UA |
dc.subject | self-realization | uk_UA |
dc.subject | pedagogical support | uk_UA |
dc.subject | creative development | uk_UA |
dc.subject | individual approach | uk_UA |
dc.subject | psychological support | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | intellectual development | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СУПРОВОДУ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.description.abstracten | The article considers the importance of creating conditions for developing the potential of gifted students in the process of their education. The authors emphasize the role of teachers in supporting students' self-realization through an individual approach, development of creative abilities and social skills. Attention is paid to methods that help students to reveal their intellectual and creative potential, as well as the formation of motivation for self-development. The main emphasis is on the integration of psychological support and pedagogical strategies in the process of learning gifted children. | uk_UA |
Appears in Collections: | Викладачі університету |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Педагогічний.pdf | 543.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.