Please use this identifier to cite or link to this item:
https://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8574
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бахман, С.О. | - |
dc.contributor.author | Мельничук, П.П. | - |
dc.contributor.author | Bakhman, S.O. | - |
dc.contributor.author | Melnychuk, P.P. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-16T09:36:27Z | - |
dc.date.available | 2024-08-16T09:36:27Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8574 | - |
dc.description.abstract | Одним з найбільш значущих питань для залізниці є питання забезпечення своєчасного та якісного відновлення профілю кочення колісних пар в експлуатації. В статті розлянуто питання актуальності підвищення ефективності технології відновлення колісних пар, виконано аналіз останніх досліджень та публікацій. Розглянуто дефекти, які виникають під час експлуатації колісних пар, та причини їх утворення. Виконано аналіз існуючих та перспективних технологічних процесів відновлення профілю кочення залізничних колісних пар, зокрема методами наплавлення та механічної обробки різанням на колесотокарних та колесофрезерних верстатах. Проаналізовано переваги та недоліки кожного з методів відновлення. Розглянуто використовуваний під час обробки на верстатах різальний інструмент, наведено переваги та недоліки кожного з видів інструменту та різцевих блоків. Виконано аналіз фактичної стійкості твердосплавних пластин LNUX 301940SN-DM зі сплаву SH фірми «Pramet Tools» (Чехія) під час їх використання на колесотокарних верстатах на базі Покровського вагонного депо Донецької залізниці. Зроблено висновки щодо перспектив подальших досліджень у напрямі можливого підвищення ефективності процесів відновлення профілю кочення залізних колісних пар. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Державний університет "Житомирська політехніка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічна інженерія;1(93) | - |
dc.subject | профіль кочення | uk_UA |
dc.subject | відновлення залізничних колісних пар | uk_UA |
dc.subject | наплавлення | uk_UA |
dc.subject | різальний інструмент | uk_UA |
dc.subject | rolling profile | uk_UA |
dc.subject | restoration of railway wheelsets | uk_UA |
dc.subject | surfacing | uk_UA |
dc.subject | cutting tools | uk_UA |
dc.title | Технології та технологічні процеси відновлення профілю кочення залізничних колісних пар, шляхи підвищення ефективності | uk_UA |
dc.title.alternative | Technologies and technological processes of restoring the rolling profile of railway wheelsets, ways to improve efficiency | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.description.abstracten | One of the most significant issues for the railway is the issue of ensuring timely and high-quality restoration of the rolling profile of wheelsets in operation. The article discusses the relevance of improving the efficiency of wheelset restoration technology, analyzes the latest research and publications on the issue. Defects that occur during the operation of wheelsets and the causes of their formation are considered. The analysis of existing and promising technological processes for restoring the rolling profile of railway wheelsets, in particular by surfacing and mechanical processing by cutting on wheel lathes and wheel milling machines, is carried out. The advantages and disadvantages of each of the recovery methods are considered. The cutting tool used for processing on machine tools is considered, the advantages and disadvantages of each type of tool and cutting blocks are given. The analysis of the actual stability of LNUX 301940sn-DM carbide plates made of SH alloy by Pramet Tools (Czech Republic) when they are used on wheel lathes based on the Pokrovsk car depot of the Donetsk railway is performed. Conclusions are drawn about the prospects for further research in the direction of possible improvement of the efficiency of processes for restoring the rolling profile of iron wheelsets. | uk_UA |
Appears in Collections: | Технічна інженерія |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.