Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8452
Title: Розвиток сучасної асортиментної концепції торговельних підприємств
Other Titles: Development of the modern assortment concept of trade enterprises
Authors: Біляк, Т.О.
Biliak, T.O.
Keywords: асортиментна концепія
асортиментна політика
асортимент товарів
торговельне підприємство
торговельна діяльність
управління товарним асортиментом
assortment concept
assortment policy
assortment of goods
trading company
trading activity
management of merchandise assortment
Issue Date: 2024
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;1(107)
Abstract: У статті досліджено процес формування та розвитку сучасної асортиментної концепції торговельних підприємств. Визначено, що вивчення науково-методичних та прикладних аспектів розвитку сучасної асортиментної концепції торговельних підприємств дозволить українським компаніям більш раціонально адаптуватися до умов нестабільного зовнішнього середовища та досягати встановлених цілей у власній торговельній системі. Обґрунтовано, що асортиментна концепція торговельного підприємства – це стратегічний підхід до управління асортиментом товарів чи послуг, який спрямований на досягнення оптимального балансу між потребами споживачів і здатністю підприємства задовольняти ці потреби. Узагальнено мету формування асортиментної концепції торговельного підприємства, яка полягає в досягненні оптимального і ефективного розподілу товарів або послуг у межах асортименту компанії з метою задоволення потреб споживачів та досягнення стратегічних бізнес-цілей. Визначено основні завдання асортиментної концепції торговельних підприємств, які враховують: вивчення потреб і вимог цільової аудиторії; оптимізацію асортименту продукції; забезпечення динамічності асортименту продукції; формування ефективності асортименту продукції. Встановлено, що формування раціональної асортиментної концепції торговельного підприємства базується на кількох ключових принципах, які спрямовані на створення оптимального та ефективного асортименту товарів або послуг, серед яких виокремлено: клієнтоорієнтованість, динамічність, унікальність, ефективність. Обґрунтовано, що трансформація сучасної асортиментної концепції є важливим фактором успіху підприємств торгівлі в новітніх мінливих умовах. Структуровано основні етапи процесу розробки та реалізації асортиментної концепції торговельного підприємства. Представлено конкретні напрями використання цифрових технологій для формування ефективного асортименту продукції в межах розробленої асортиментної концепції.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8452
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf482.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.