Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіляк, Т.О.-
dc.contributor.authorBiliak, T.O.-
dc.date.accessioned2024-05-09T11:12:20Z-
dc.date.available2024-05-09T11:12:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8452-
dc.description.abstractУ статті досліджено процес формування та розвитку сучасної асортиментної концепції торговельних підприємств. Визначено, що вивчення науково-методичних та прикладних аспектів розвитку сучасної асортиментної концепції торговельних підприємств дозволить українським компаніям більш раціонально адаптуватися до умов нестабільного зовнішнього середовища та досягати встановлених цілей у власній торговельній системі. Обґрунтовано, що асортиментна концепція торговельного підприємства – це стратегічний підхід до управління асортиментом товарів чи послуг, який спрямований на досягнення оптимального балансу між потребами споживачів і здатністю підприємства задовольняти ці потреби. Узагальнено мету формування асортиментної концепції торговельного підприємства, яка полягає в досягненні оптимального і ефективного розподілу товарів або послуг у межах асортименту компанії з метою задоволення потреб споживачів та досягнення стратегічних бізнес-цілей. Визначено основні завдання асортиментної концепції торговельних підприємств, які враховують: вивчення потреб і вимог цільової аудиторії; оптимізацію асортименту продукції; забезпечення динамічності асортименту продукції; формування ефективності асортименту продукції. Встановлено, що формування раціональної асортиментної концепції торговельного підприємства базується на кількох ключових принципах, які спрямовані на створення оптимального та ефективного асортименту товарів або послуг, серед яких виокремлено: клієнтоорієнтованість, динамічність, унікальність, ефективність. Обґрунтовано, що трансформація сучасної асортиментної концепції є важливим фактором успіху підприємств торгівлі в новітніх мінливих умовах. Структуровано основні етапи процесу розробки та реалізації асортиментної концепції торговельного підприємства. Представлено конкретні напрями використання цифрових технологій для формування ефективного асортименту продукції в межах розробленої асортиментної концепції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;1(107)-
dc.subjectасортиментна концепіяuk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectасортимент товарівuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectторговельна діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління товарним асортиментомuk_UA
dc.subjectassortment conceptuk_UA
dc.subjectassortment policyuk_UA
dc.subjectassortment of goodsuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjecttrading activityuk_UA
dc.subjectmanagement of merchandise assortmentuk_UA
dc.titleРозвиток сучасної асортиментної концепції торговельних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the modern assortment concept of trade enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article examines the process of formation and development of the modern assortment concept of trade enterprises. It was determined that the study of scientific-methodical and applied aspects of the development of the modern assortment concept of trade enterprises will allow Ukrainian companies to more rationally adapt to the conditions of an unstable external environment and achieve the set goals in their own trade system. It is justified that the assortment concept of a trading enterprise is a strategic approach to managing the assortment of goods or services, which is aimed at achieving an optimal balance between the needs of consumers and the ability of the enterprise to satisfy these needs. The goal of forming an assortment concept of a trade enterprise is summarized, which consists in achieving an optimal and effective distribution of goods or services within the company’s assortment in order to satisfy consumer needs and achieve strategic business goals. The main tasks of the assortment concept of trade enterprises are defined, which include: studying the needs and requirements of the target audience; optimization of product range; ensuring the dynamism of the product range; forming the effectiveness of the product range. It has been established that the formation of a rational assortment concept of a trade enterprise is based on several key principles aimed at creating an optimal and effective assortment of goods or services, among which the following are highlighted: customer orientation, dynamism, uniqueness, efficiency. It is substantiated that the transformation of the modern assortment concept is an important factor in the success of trade enterprises in the latest changing conditions. It is structured by the main stages of the process of development and implementation of the assortment concept of the trade enterprise. Specific areas of using digital technologies for the formation of an effective assortment of products within the framework of the developed assortment concept are presented.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf482.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.