Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8395
Title: Побудова ігрового інтелекту за допомогою патерну State в ігровому рушії Unity
Other Titles: Building game intelligence with the State pattern in the Unity game engine
Authors: Терещук, С.О.
Панаріна, І.В.
Вольський, Р.А.
Tereshchuk, S.O.
Panarina, I.V.
Volskyi, R.A.
Keywords: Unity
Pattern State
C#
ігровий інтелект
комп’ютерні ігри
game intelligence
computer games
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Технічна інженерія;2(92)
Abstract: Комп’ютерні ігри на сьогодні увійшли в життя кожної людини. Вони займають велику частину в індустрії розваг. Індустрія ігор зростає та еволюціонує кожного дня завдяки новим технологіям, платформам та трендам. Наприклад кіберспорт став популярним способом проведення дозвілля. Трансляції ігор на платформах, таких як Twitch, YouTube набули великої популярності. Велика кількість кіберспортивних змагань включає участь комп'ютерно контрольованих гравців (ботів). Ігровий інтелект ботів впливає на рівень складності та стратегії проходження гри. Він може бути спроектований для ботів різних рівнів навичок, від початківців до дуже висококваліфікованих опонентів. Якщо ігровий інтелект забезпечує розумних противників, то гра стає більш викликаючою і цікавою. Гравці можуть відчувати вплив своїх рішень, оскільки бачать як ігровий інтелект ботів відповідає на їх дії. Прикладом може бути гра «Dark Souls», де кмітливі та нещадні вороги створюють надзвичайно викликаючий досвід гри. Також ігровий інтелект може контролювати творення сюжету та діалогів у грі. Розумні боти можуть створювати гравцям інтригуючі сцени та рішення, які впливають на розгортання сюжету. Приклад таких ботів можна побачити у грі «The Witcher 3: Wild Hunt», де ігровий інтелект впливає на розвиток сюжету. Метою роботи є дослідження використання ігрового інтелекту та його побудова, як бази для подальшої реалізації логіки ігрових об'єктів. Ігровий інтелект реалізовано на мові програмування С# з урахуванням особливостей ігрового рушія Unity та методів об’єктно-орієнтованого проектування. Він може використовуватись програмістами різних рівнів, та на різних стадіях розробки продукту залишатиметься актуальним та зручним у використанні.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8395
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
166.pdf865.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.