Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолубенко, В.А.-
dc.contributor.authorHolubenko, V.A.-
dc.date.accessioned2024-03-04T12:33:12Z-
dc.date.available2024-03-04T12:33:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8387-
dc.description.abstractОстаннім часом багато уваги приділяється застосуванню штучного інтелекту в галузі ігор. Огляд останніх досягнень є важливим компонентом для визначення подальших векторів досліджень у цій області. Основна частина статті пропонує огляд літературних джерел, де наведено детальний аналіз використання штучного інтелекту в іграх, враховуючи методи навчання з вчителем, навчання з підкріпленням та інші. Також розглядаються питання моделювання в іграх та впливу штучного інтелекту на суспільство. Стаття виокремлює роль ігор не тільки як розважального заходу, але й у військовій, корпоративній та рекламній сферах. Також досліджуються можливості застосування штучного інтелекту для покращення процесу навчання та його вплив на етику освітніх додатків. Стаття розглядає широкий спектр застосувань штучного інтелекту в іграх, враховуючи аналіз команд спортивних ігор та оптимізацію гри з трьома гравцями. Досліджуються можливості попередження порушень правил гравцями та вдосконалення ігрового наповнення. У підсумку стаття демонструє різноманітність і перспективність застосування штучного інтелекту в галузі ігор та робить цінний внесок у розвиток цієї сфери.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;2(92)-
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectалгоритми штучного інтелектуuk_UA
dc.subjectзастосування штучного інтелекту в ігровій індустріїuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectartificial intelligence algorithmsuk_UA
dc.subjectapplication of artificial intelligence in the game industryuk_UA
dc.titleАналіз використання алгоритмів штучного інтелекту в іграхuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the use of artificial intelligence algorithms in gamesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenRecently, a lot of attention has been paid to the application of artificial intelligence in the field of games. A review of recent achievements is an important component for determining further vectors of research in this area. The main part of the article offers a review of literary sources, which provides a detailed analysis of the use of artificial intelligence in games, including methods of learning with a teacher, learning with reinforcement and others. Issues of modeling in games and the impact of artificial intelligence on society are also considered. The article highlights the role of games not only as an entertainment event, but also in the military, corporate and advertising spheres. The possibilities of using artificial intelligence to improve the learning process and its impact on the ethics of educational applications are also explored. The paper examines a wide range of applications of artificial intelligence in games, including team analysis of sports games and optimization of a three-player game. Possibilities of preventing violations of the rules by players and improving game content are being investigated. In conclusion, the article demonstrates the diversity and perspective of the application of artificial intelligence in the field of games and provides a valuable contribution to the development of this field.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109.pdf830.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.