Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШавурський, Ю.О.-
dc.contributor.authorБагінський, О.О.-
dc.contributor.authorShavurskiy, Y.O.-
dc.contributor.authorBahinskyi, O.O.-
dc.date.accessioned2024-02-20T08:29:02Z-
dc.date.available2024-02-20T08:29:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8360-
dc.description.abstractПроведено математичне моделювання індукційного нагрівального елемента (ІНЕ) в основі термоанемометричного витратоміра (ТАВ) для вимірювання витрати дизельного палива (ДП). На витрату ДП впливає багато факторів, що може відобразитися на точності ТАВ, а саме: температура палива, домішки і його в’язкість. Нагрівальний елемент у вигляді тенів, який раніше досліджувався у публікації [1], є контактним у середовищі палива, що збільшує ризик займання палива під час проходження через нього великого струму. В індукційному ТАВ нагрів регулюється шляхом його циклічного включення і виключення. Сам процес нагрівання ДП у ТАВ заснований на генерації індукованих електричних струмів всередині трубопроводу, що сприяє високій ефективності, оскільки тепло генерується лише там, де це необхідно, і головне – не контактує з займистою речовиною, такою як ДП. Цьому процесу допомагають датчики температури (термопара), що входять в систему управління. Для цього встановлюється підібраний температурний режим для ДП і ТАВ: після нагріву теплоносія до певної температури автоматично вимикається, а після охолодження знову вмикається. За рядом критеріїв, таких як матеріал ТАВ з індукційним нагрівачем, довжина, діаметр і товщина стінок трубопроводу ТАВ, швидкісні режими подачі палива, математично змодельовано кількість енергії з відповідною частотою напруги, що подається на два індукційні нагрівальні елементи, для підтримки постійної різниці температур залежно від об’ємної витрати палива Q. За даними змодельованих параметрів залежності напруги (вихідний сигнал витратоміра) та кількісної витрати палива через ТАВ визначено, що рівень вихідного сигналу достатній для проведення вимірювань витрати палива в широкому діапазоні значень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;2(92)-
dc.subjectдвигун внутрішнього згоранняuk_UA
dc.subjectвитрата паливаuk_UA
dc.subjectіндукційністьuk_UA
dc.subjectтермоанемометрuk_UA
dc.subjectвимірюванняuk_UA
dc.subjectдизельне паливоuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectнагрівальний елементuk_UA
dc.subjectinternal combustion engineuk_UA
dc.subjectfuel consumptionuk_UA
dc.subjectinductanceuk_UA
dc.subjectthermal anemometeruk_UA
dc.subjectmeasurementuk_UA
dc.subjectdiesel fueluk_UA
dc.titleМатематичне моделювання термоанемометричного витратоміра для вимірювання витрати автомобільного дизельного палива з індукційним нагрівальним контуромuk_UA
dc.title.alternativeMathematical modeling of a thermo-anemometric flow meter for measuring automotive diesel fuel consumption with an induction heating circuituk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article investigates mathematical modeling of the induction heating element (IHE) at the base of the thermo-anemometric flow meter (TAFM) for measuring the flow of diesel fuel (DF). The consumption of DF is affected by many factors that can affect the accuracy of TAFM, namely fuel temperature, impurities and its viscosity. The heating element in the form of shadows, which was previously studied in the publication [1], is in contact with the fuel medium, which increases the risk of fuel ignition when a large current passes through it. In the induction TAFM, the heating is regulated by turning it on and off cyclically. The very process of heating DF in TAFM is based on the generation of induced electric currents inside the pipeline, which contributes to high efficiency, since heat is generated only where it is necessary and most importantly - does not come into contact with a flammable substance, such as DF. This process is helped by temperature sensors (thermocouple) included in the control system. For this purpose, a selected temperature mode is set for DF and TAFM, after heating the coolant to a certain temperature, it is automatically turned off, and after cooling, it is turned on again. According to a number of criteria, such as TAFM material with an induction heater, length, diameter and wall thickness of the TAFM pipeline, high-speed modes of fuel supply - the amount of energy with the appropriate voltage frequency supplied to two induction heating elements to maintain a constant temperature difference depending on from the volumetric fuel consumption Q. Based on the data of the simulated parameters of the voltage dependence (output signal of the flow meter) and the quantitative fuel consumption through the TAFM, it was determined that the level of the output signal is sufficient for measuring the fuel consumption in a wide range of values.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf766.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.