Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8291
Title: Роль малого бізнесу у формуванні креативної економіки в Україні
Other Titles: The role of small business in forming the creative economy in Ukraine
Authors: Акімова, Л.М.
Герман, А.В.
Akimova, L.M.
Herman, A.V.
Keywords: малий бізнес
креативна економіка
бізнес-середовище
конкурентоспроможність
інновації
насичення ринку
конкуренція
запити споживачів
економічний розвиток
виклики
адаптація
конфлікт
small business
creative economy
business environment
competitiveness
innovation
market saturation
competition
consumer demands
economic development
challenges
adaptation
conflict
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;3(105)
Abstract: У роботі досліджуються теоретичні аспекти малого бізнесу у формуванні креативної економіки. Важливим завданням будь-якої економіки є забезпечення швидкого економічного зростання, що не є можливим без застосування підприємницьких інновацій. Визначено, що основні переваги малого бізнесу полягають у здатності швидко реагувати на зміни на ринку, більшій гнучкості у прийнятті рішень та здатності до інновацій. Зростання креативної економіки тісно пов’язане зі створенням сприятливого бізнес-середовища всередині країни, що є ключовим фактором підвищення конкурентоспроможності національної економіки. В умовах євроінтеграції розвиток людського потенціалу, підприємництва та інновацій у контексті розвитку креативних індустрій може забезпечити підвищення конкурентоспроможності української економіки, а також довгострокове економічне зростання та інноваційний розвиток підприємств. Креативна економіка за своєю природою являє собою злиття комерційних процесів і людського капіталу з акцентом на креативність і нестандартне мислення. Це партнерство породжує інноваційні ідеї та рішення. Проте компанії стикаються з різними проблемами, такими як насичення ринку, конкуренція та зміна споживчих вимог. Успіх бізнесу залежить від його здатності адаптуватися та залишатися конкурентоспроможним перед лицем цих перешкод. У статті висвітлюються переваги малого бізнесу, фактори, що впливають на економічний розвиток, виклики становлення малого бізнесу та креативної економіки, а також роль малого бізнесу та креативної економіки під час конфліктів. Визначено основні проблеми, що впливають на формування бізнес-середовища та функціонування великих, середніх та малих підприємств, а саме: податкове навантаження, зокрема адміністративні обтяження; корумпованість державних інституцій; проблеми судової системи та слабкий захист прав власності; недостатня кількість кваліфікованого персоналу; нестача оборотного капіталу та проблеми в логістичних зв'язках. Запропоновано ряд заходів для ефективного формування сприятливого бізнес-середовища та розвитку креативних індустрій.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8291
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13 Акімова Герман.pdf640.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.