Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкімова, Л.М.-
dc.contributor.authorГерман, А.В.-
dc.contributor.authorAkimova, L.M.-
dc.contributor.authorHerman, A.V.-
dc.date.accessioned2023-11-14T12:36:38Z-
dc.date.available2023-11-14T12:36:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8291-
dc.description.abstractУ роботі досліджуються теоретичні аспекти малого бізнесу у формуванні креативної економіки. Важливим завданням будь-якої економіки є забезпечення швидкого економічного зростання, що не є можливим без застосування підприємницьких інновацій. Визначено, що основні переваги малого бізнесу полягають у здатності швидко реагувати на зміни на ринку, більшій гнучкості у прийнятті рішень та здатності до інновацій. Зростання креативної економіки тісно пов’язане зі створенням сприятливого бізнес-середовища всередині країни, що є ключовим фактором підвищення конкурентоспроможності національної економіки. В умовах євроінтеграції розвиток людського потенціалу, підприємництва та інновацій у контексті розвитку креативних індустрій може забезпечити підвищення конкурентоспроможності української економіки, а також довгострокове економічне зростання та інноваційний розвиток підприємств. Креативна економіка за своєю природою являє собою злиття комерційних процесів і людського капіталу з акцентом на креативність і нестандартне мислення. Це партнерство породжує інноваційні ідеї та рішення. Проте компанії стикаються з різними проблемами, такими як насичення ринку, конкуренція та зміна споживчих вимог. Успіх бізнесу залежить від його здатності адаптуватися та залишатися конкурентоспроможним перед лицем цих перешкод. У статті висвітлюються переваги малого бізнесу, фактори, що впливають на економічний розвиток, виклики становлення малого бізнесу та креативної економіки, а також роль малого бізнесу та креативної економіки під час конфліктів. Визначено основні проблеми, що впливають на формування бізнес-середовища та функціонування великих, середніх та малих підприємств, а саме: податкове навантаження, зокрема адміністративні обтяження; корумпованість державних інституцій; проблеми судової системи та слабкий захист прав власності; недостатня кількість кваліфікованого персоналу; нестача оборотного капіталу та проблеми в логістичних зв'язках. Запропоновано ряд заходів для ефективного формування сприятливого бізнес-середовища та розвитку креативних індустрій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;3(105)-
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectкреативна економікаuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectнасичення ринкуuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectзапити споживачівuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.subjectвикликиuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectsmall businessuk_UA
dc.subjectcreative economyuk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectmarket saturationuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectconsumer demandsuk_UA
dc.subjecteconomic developmentuk_UA
dc.subjectchallengesuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectconflictuk_UA
dc.titleРоль малого бізнесу у формуванні креативної економіки в Україніuk_UA
dc.title.alternativeThe role of small business in forming the creative economy in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThis article explores the role of small business in the formation of a creative economy in Ukraine. An important task of any economy is to ensure rapid economic growth, which is not possible without the use of entrepreneurial innovations. It was determined that the main advantages of small business are the ability to quickly respond to changes in the market, greater flexibility in decision-making and the ability to innovate. The growth of the creative economy is closely related to the creation of a favorable business environment within the country, which is a key factor in increasing the competitiveness of the national economy. In the conditions of European integration, the development of human potential, entrepreneurship and innovation in the context of the development of creative industries can ensure increased competitiveness of the Ukrainian economy, as well as long-term economic growth and innovative development of enterprises. The creative economy by its very nature is a fusion of commercial processes and human capital with an emphasis on creativity and non-standard thinking. This partnership generates innovative ideas and solutions. However, companies face various challenges such as market saturation, competition and changing consumer demands. The success of a business depends on its ability to adapt and remain competitive in the face of these obstacles. The article highlights the advantages of small business, the factors affecting economic development, the challenges of the formation of small business and the creative economy, as well as the role of small business and the creative economy during conflicts. The main problems affecting the formation of the business environment and the functioning of large, medium and small enterprises are identified, namely: tax burden, in particular administrative burdens; corruption of state institutions; problems of the judicial system and weak protection of property rights; insufficient number of qualified personnel; lack of working capital and problems in logistical connections. A number of measures are proposed for the effective formation of a favorable business environment and the development of creative industries.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13 Акімова Герман.pdf640.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.