Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8220
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовалевич, Л.А.-
dc.contributor.authorКриворучко, А.О.-
dc.contributor.authorІськов, С.С.-
dc.contributor.authorКальчук, С.В.-
dc.contributor.authorБагашова, Н.В.-
dc.contributor.authorKovalevich, L.A.-
dc.contributor.authorKryvoruchko, A.O.-
dc.contributor.authorIskov, S.S.-
dc.contributor.authorKalchuk, S.V.-
dc.contributor.authorBagashova, N.V.-
dc.date.accessioned2023-07-14T08:47:01Z-
dc.date.available2023-07-14T08:47:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8220-
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто проблеми виникнення несправностей у кар’єрних автомобілях. За допомогою проведених досліджень було встановлено, що вартість ремонту зростає зі збільшенням терміну експлуатації самоскида. Ця вартість визначається вартістю ремонту на початку експлуатації та швидкістю зростання витрат на технічне обслуговування та ремонт зі збільшенням пробігу транспорту. Практичний досвід показує, що зношення важких самоскидів під час експлуатації варіюється у різних кар’єрах і залежить від факторів, таких як видобуток корисних копалин (глибина кар’єру, насипна щільність, абразивність гірських порід та інші) та дорожньо-кліматичні умови експлуатації. Відповідно, частота виникнення поломок у деталей самоскида буде значно відрізнятися, що призводить до різної частоти проведення обслуговування. Складніша конструкція самоскида призводить до більшої кількості поломок протягом певного періоду. З іншого боку, надійність самоскида залежить від довжини транспортування та середнього ухилу дороги для перевезення гірської маси. У публікації наведено дані, отримані для Омелянівського кар’єру.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;1(91)-
dc.subjectполомкиuk_UA
dc.subjectухили трасиuk_UA
dc.subjectдвигуниuk_UA
dc.subjectвідстань транспортуванняuk_UA
dc.subjectнадійність роботиuk_UA
dc.subjectbreakdownsuk_UA
dc.subjectroad slopesuk_UA
dc.subjectengines;uk_UA
dc.subjecttransportation distanceuk_UA
dc.subjectreliability of workuk_UA
dc.titleДослідження несправності двигунів кар’єрних самоскидівuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of engine failures of quarry dump trucksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThis work deals with malfunctions of career cars. Thanks to the conducted research, it was found that the cost of repair increases with the increase in the service life of the dump truck, and it is determined by the cost of repairs at the beginning of the operation of the dump truck, as well as the rate of increase in maintenance and repair costs as the mileage of the vehicle increases. Practice shows that the wear and tear of heavy dump trucks during operation differs in different quarries and depends both on the extraction of minerals (depth of the pit, bulk density, abrasiveness of rocks, etc.), and on the road and climatic conditions of transport operation. Thus, the failure rate of dump truck parts will vary significantly, which causes different frequency of their maintenance. The more complex the design of the dump truck, the greater the number of rejections per shift. On the other hand, the reliability of the dump truck is determined by the distance of transportation and the size of the average slope of the road transporting the rock mass, in the publication the data for the Omelianivsk quarry were obtained.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
331.pdf693.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.