Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8216
Title: | Дослідження ефективності застосування гумового футерування кузова автосамоскида |
Other Titles: | Research on the effectiveness of using rubber lining for the body of a dump truck |
Authors: | Білобров, Д.М. Лебля, М.В. Дубінчук, Д.О. Іськов, С.С. Темченко, О.А. Bilobrov, D.M. Leblya, M.V. Dubinchuk, D.O. Iskov, S.S. Temchenko, O.A. |
Keywords: | моделювання кузов автосамоскида ударні навантаження вібрації кузова футерування гумою modeling dump truck body shock loads body vibrations rubber lining |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний університет "Житомирська політехніка" |
Series/Report no.: | Технічна інженерія;1(91) |
Abstract: | У роботі розглянуто можливість футерування кузова автосамоскида гумою. Для підтвердження результатів експериментальних досліджень, отриманих під час експлуатації кар’єрних автосамоскидів на Омелянівському кар’єрі, були створені кінцево-елементні та 3D-моделі для динамічного аналізу в середовищі T-FLEX, що імітують навантаження елементів металоконструкцій рами та кузова кар’єрних автосамоскидів. Для оцінки напружено-деформованого стану елементів несучих металоконструкцій великовантажних кар’єрних автосамоскидів застосовувався метод кінцевих елементів. Універсальність цього дає можливість розрахувати різні конструкції з різними властивостями матеріалів єдиним способом. Метод дозволяє врахувати геометричні форми та умови роботи конструкції, розподіл у часі та просторі (для динамічних завдань) зовнішніх навантажень, властивостей матеріалів, що використовуються в конструкції у повному обсязі. Для оцінки точності моделювання було проведено низку дослідів з вимірювання вібраційних коливань на автосамоскидах БілАЗ-548. Вимірювання вібрації проводилися за допомогою 16-канального реєстратора даних SCADAS eSCR05 Siemens за допомогою КПК HP iPAQ 214 із підключенням Bluetooth на базі Windows Mobile. Дані записувалися і зберігалися на флеш-картах ємністю 16 ГБ. Використовувалися дві різні частоти дискретизації з 24-бітною роздільною здатністю: 256 вибірок у секунду для вимірювань вібрацій. Датчики, які використовуються для реєстрації трьох ортогональних осей вібрації містили чотири триосьові акселерометри на друкованій платі. |
URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8216 |
Appears in Collections: | Технічна інженерія |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.