Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТитаренко, В.Є.-
dc.contributor.authorШумляківський, В.П.-
dc.contributor.authorTytarenko, V.E.-
dc.contributor.authorShumliakivskyi, V.P.-
dc.date.accessioned2023-07-13T09:58:49Z-
dc.date.available2023-07-13T09:58:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8212-
dc.description.abstractНаведено результати досліджень завантаженості регульованого перехрестя міста на основі використання технологій квадрокоптерних зйомок динаміки потоків транспортних засобів у часи пікових навантажень, коли може бути проблемним визначення параметрів транспортних затримок через обмеженість оглядовості стаціонарних засобів відеоспостережень. Вибрана розрахункова методика для адекватності розрахунків затримок транспорту потребує уточнених даних геопозиціювання множини машин на перехресті, що повною мірою забезпечує квадрокоптерна зйомка. Результати розрахунків можуть бути використані для коректування параметрів регулювання перехрестя або оцінки його екологічності та економічних втрат у часи найбільших транспортних навантажень. Транспортні затримки на регульованих перехрестях великих і навіть середніх міст призводять до накопичення значних концентрацій шкідливих викидів, що можуть баготоразово перевищувати гранично допустимі концентрації, і це загострює вже існуючі екологічні проблеми. Слід зазначити, що використання технологій квадрокоптерних зйомок є методом перехідного періоду до впровадження сучасних геоінформаційних технологій та інтелектуальних електронних систем на основі даних супутникової навігації, яким можуть бути адаптивні системи регулювання дорожнім рухом. Перехід до адаптивних систем регулювання дорожнім рухом є перспективним напрямом оптимального керування дорожнім рухом, що забезпечує локальне адаптивне управління найбільш складними і важливими перетинами транспортної мережі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;1(91)-
dc.subjectтранспортні затримкиuk_UA
dc.subjectрегульоване перехрестяuk_UA
dc.subjectквадрокоптерна зйомкаuk_UA
dc.subjectпікові навантаженняuk_UA
dc.subjectдостовірна оцінкаuk_UA
dc.subjectрозрахункова методикаuk_UA
dc.subjectекологічністьuk_UA
dc.subjectадаптивні системиuk_UA
dc.subjecttransport delaysuk_UA
dc.subjectregulated intersectionuk_UA
dc.subjectquadcopter surveyuk_UA
dc.subjectpeak loadsuk_UA
dc.subjectreliable assessmentuk_UA
dc.subjectcalculation methoduk_UA
dc.subjectenvironmental friendlinessuk_UA
dc.subjectadaptive systemsuk_UA
dc.titleВимірювання та аналіз затримок транспорту перед регульованими перехрестями на основі зйомок квадрокоптеромuk_UA
dc.title.alternativeMeasurement and analysis of traffic delays in front of controlled intersections based on quadcopter imagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe paper presents the results of studies of the congestion of a regulated intersection of the city based on the use of quadcopter technologies for recording the dynamics of vehicle flows during times of peak traffic, when it can be problematic to determine the parameters of traffic delays due to the limited visibility of stationary means of video observation. The selected calculation method for the adequacy of transport delay calculations requires precise geo-positioning data of a number of cars at the intersection, which is fully provided by quadcopter surveying. The results of the calculations can be used to adjust the parameters of the intersection regulation, or to assess its environmental friendliness and economic losses at times of the highest traffic loads. Transport delays at regulated intersections of large and even medium-sized cities lead to the accumulation of significant concentrations of harmful emissions, which can many times exceed the maximum permissible concentrations, and this exacerbates already existing environmental problems. It should be noted that the use of quadcopter surveying technologies is a method of the transition period to the introduction of modern geo-information technologies and intelligent electronic systems based on satellite navigation data, which can be adaptive traffic control systems. The transition to adaptive traffic control systems is a promising direction of optimal traffic management, which provides local adaptive control of the most complex and important intersections of the transport network.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
228.pdf693.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.