Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльченко, А.В.-
dc.contributor.authorБагінський, О.О.-
dc.contributor.authorIlchenko, A.V.-
dc.contributor.authorBahinskyi, O.O.-
dc.date.accessioned2023-07-13T07:25:07Z-
dc.date.available2023-07-13T07:25:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8209-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано необхідність та запропоновано можливі шляхи зменшення похибки вимірювання витрат палива за допомогою теплового витратоміра. Необхідність зменшення похибки виникає за специфічних умов експлуатації теплового витратоміра на транспортних засобах та вимогами, які до нього пред’являються в таких випадках, оскільки теплові витратоміри, як правило, орієнтовані на вузький діапазон вимірювання витрат палив та стаціонарні режими витрат, що не може бути прийнятим для транспортних двигунів внутрішнього згорання, які тривалий час працюють на змінних швидкісних і навантажувальних режимах. Розширення діапазону виміру витрат палив тепловим витратоміром запропоновано використанням послідовно аксіально встановлених його секцій з різними діаметрами. Сформульовано умову вибору співвідношення діаметрів секцій теплового витратоміра за умови перекриття всього можливого діапазону витрат палив транспортним двигуном внутрішнього згорання. Показано можливість отримання різних швидкостей руху палива в секціях теплового витратоміра, значення яких можуть відрізнятись у декілька разів. Проаналізовано шляхи впливу на показники радіального теплового потоку в тепловому витратомірі, що вплине на показники осьового теплового потоку, зробить їх більш інформативними, а це в свою чергу вплине на похибку вимірювання витрат палив. Для багатосекційного витратоміра сформульовано умову вибору розподілу температур зі мінімальною похибкою вимірювання. Її можна отримати за показаннями термоперетворювачів саме тій трубки багатосекційного теплового витратоміра, де виміряно максимальну сумарну різницю температур між всіма сусідніми термоперетворювачами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;1(91)-
dc.subjectдвигун внутрішнього згоранняuk_UA
dc.subjectвитрата паливаuk_UA
dc.subjectтепловий витратомірuk_UA
dc.subjectпередача теплаuk_UA
dc.subjectрадіальний тепловий потікuk_UA
dc.subjectосьовий тепловий потікuk_UA
dc.subjectтермоперетворювачuk_UA
dc.subjectнагрівальний елементuk_UA
dc.subjectinternal combustion engineuk_UA
dc.subjectfuel consumptionuk_UA
dc.subjectheat flow meteruk_UA
dc.subjectheat transferuk_UA
dc.subjectradial heat flowuk_UA
dc.subjectaxial heat flowuk_UA
dc.titleШляхи зменшення похибки вимірювання витрат палив тепловим витратоміромuk_UA
dc.title.alternativeWays to reduce the error of measuring fuel consumption with a heat flowmeteruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe work substantiates the need and suggests possible ways to reduce the error of measuring fuel consumption using a heat flow meter. The need to reduce the error arises under the specific conditions of operation of the heat flow meter on vehicles and the requirements placed on it in such cases, since heat flow meters are usually focused on a narrow range of fuel flow measurement and stationary flow modes, which cannot be accepted for transport internal combustion engines that operate for a long time at variable speed and load modes. Expansion of the range of measurement of fuel consumption with a heat flowmeter is proposed by the use of sequentially axially installed sections with different diameters. The condition for choosing the ratio of the diameters of the sections of the heat flowmeter is formulated, provided that the entire possible range of fuel consumption is covered by the internal combustion transport engine. The possibility of obtaining different speeds of fuel movement in sections of the heat flowmeter, the values of which can differ several times, is shown. The ways of influencing the indicators of the radial heat flow in the heat flow meter have been analyzed, which will affect the indicators of the axial heat flow, make them more informative, and this, in turn, will affect the error in the measurement of fuel losses. For a multi-section flow meter, a condition for choosing a temperature distribution with a minimum measurement error is formulated, it can be obtained from the readings of the thermotransducers of that particular tube of the multi-section heat flow meter, where the maximum total temperature difference between all adjacent thermotransducers was measured.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207.pdf720.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.