Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8207
Title: Проєктування бази даних до гри «Minecraft»
Other Titles: Designing a database for the game «Minecraft»
Authors: Сугоняк, І.І.
Коротун, О.В.
Левицький, А.А.
Сугоняк, В.А.
Suhoniak, I.І.
Korotun, O.V.
Levytskyi, A.A.
Suhoniak, V.A.
Keywords: СУБД
ігровий продукт
структуризація
SQL
C#
ASP.NET
Minecraft
DBMS
gaming product
structuring
SQL
C#
ASP.NET
Minecraft
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Технічна інженерія;1(91)
Abstract: Мета статті – виконати зворотну розробку (англ. reverse engineering) популярної гри Minecraft в аспектах взаємодії ігрових даних та їх зберігання для подальшого використання. На основі отриманих даних спроєктувати базу даних і текстову симуляцію названої вище гри для отримання навичок з формування структурованих систем даних для ігрових продуктів, які потребують складної взаємодії даних. У статті висвітлено основні алгоритми формування бази даних та взаємодії між даними так, як це вимагає тип ігрового продукту та його вміст. Продемонстровано чотири етапи розробки програмного продукту. На першому етапі сформовано концепт для проєктування бази даних, проаналізовано дані, які потрібно зберігати, та визначено ідею для створення інформаційної системи, як і використовувані засоби проєктування програмних продуктів та системи управління базами даних (СУБД). Другий етап описуватиме формування бази даних зі всіма особливостями, представленнями, процедурами та тригерами для комфортної обробки даних при проєктуванні програмного продукту, та використання бази даних в інформаційній системі, та роботу з нею при різних діях гравця. Третій – вигляд, структура та робота симуляцій гри у вигляді вебдодатка, особливості роботи такої платформи з базою даних та концепт ігрового процесу. Також на цьому етапі висвітлено готовий програмний продукт, який представляє роботу сформованої бази даних та симуляцію гри «Minecraft». В базі даних також важлива безпека доступу до даних, тому на четвертому етапі буде розглянуто реалізацію захисту бази даних. Для роботи з даними використано СУБД Microsoft SQL Server, створено симуляцію гри у вигляді сайту за допомогою мови програмування С#, платформи ASP.NET та фреймворку для роботи з базами даних Entity Framework.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8207
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
193.pdf912.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.