Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhalinska, I.V.-
dc.contributor.authorЖалінська, І.В.-
dc.date.accessioned2022-11-21T07:40:18Z-
dc.date.available2022-11-21T07:40:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8047-
dc.description.abstractНедостатня увага до питань управління якістю готельних послуг в Україні, з одного боку, та об’єктивна необхідність повноцінного входження на європейський ринок шляхом імплементації відповідних вимог щодо рівня якості послуг, з другого боку, роблять актуальними дослідження щодо наявних підходів до управління якістю послуг у засобах розміщення. У статті окреслено важливі аспекти управління якістю готельних послуг, а саме: наявні зручності, взаємодія персоналу та споживача, технології надання послуги, а також ступінь задоволення клієнта. Запропоновано класифікацію підходів до управління якістю готельних послуг, зазначено їх відмітні риси. Для операційного підходу характерним є орієнтація на належне виконання технологічних процесів надання послуг і не передбачає участі споживача. Визначено, що зараз регуляторна база управління якістю готельних послуг в Україні найчастіше орієнтується на операційний підхід, проте подальший розвиток передбачає переорієнтацію на потреби споживача. В споживчому підході базовим є сприйняття послуги споживачем. Зазначено, що наявні методологічні підходи за участі споживача є доволі різноманітні. Як приклад наведено коротку характеристику методів the Service Quality Model та the Service Performance Model. Характерною особливістю комплексного підходу вказано вбудовані в систему управління підприємством вимоги якості. У межах такого підходу наведено декілька практичних інструментів, а саме: інструмент стратегічного менеджменту Balanced Scorecard (BSC), який надає можливість його імплементації до процесів управління якістю; Customer Relationship Management (CRM), який створює можливість постійного моніторингу різноманітних аспектів взаємодії зі споживачами та їх сприйняття послуги; премії в галузі якості, вимоги яких слугують своєрідним набором загальновизнаних орієнтирів у досягненні високої якості послуг; та документовані системи якості, зокрема системи управління якістю ISO, найбільш значущим аспектом яких є реалізація підходу безперервного поліпшення якості. Визначено, що кожен підхід володіє певними характерними особливостями та відображає різні аспекти діяльності готелів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;3(101)-
dc.subjecthotelsuk_UA
dc.subjecttourist accommodationsuk_UA
dc.subjecthotel serviceuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.subjectготеліuk_UA
dc.subjectзасоби розміщенняuk_UA
dc.subjectготельна послугаuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.titleCurrent approaches to hotel service quality management: their development and state in Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeСучасні підходи до управління якістю готельних послуг: їх розвиток та стан в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenInsufficient attention to the issues of hotel service quality management in Ukraine, on the one hand, and the objective need to enter the European market through the implementation of appropriate requirements for the service quality level, on the other hand, make the research on current approaches to hotel service quality management relevant. The article outlines important aspects of hotel service quality management, namely available amenities, the interaction between staff and the consumer, service delivery technology, and degree of customer satisfaction. The classification of approaches to hotel service quality management has been proposed, and their peculiarities have been indicated. The operational approach is characterized by an orientation towards the proper performance of technological processes of the provision of service and does not involve consumer participation. It is defined that the regulatory framework for hotel service quality management in Ukraine is mainly focused on this approach, however, further, the development will imply a reorientation to the consumer needs. In the consumer approach, the consumer perception of the service is basic. It is indicated that the available methodological approaches involving consumer participation are quite diverse. As an example, a brief description of the Service Quality and the Service Performance Models methods is given. The distinctive feature of the comprehensive approach is the quality requirements built into the enterprise management system. In the framework of this approach, several practical tools are given, namely the strategic management tool Balanced Scorecard (BSC), which provides the possibility of its implementation in quality management processes; Customer Relationship Management (CRM), which creates the possibility of ongoing monitoring of various aspects of interaction with consumers and their perception of the service; awards in the field of quality, the requirements of which serve as a kind of set of generally recognized benchmarks in achieving high-quality services; and documented quality systems, in particular ISO quality management systems, the most significant aspect of which is the implementation of a continuous quality improvement approach. Each approach has been defined to have certain characteristics and reflect different aspects of hotel activity.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Жалінська.pdf461.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.