Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовалевич, Л.А.-
dc.contributor.authorЛеонець, І.В.-
dc.contributor.authorБілобров, Д.М.-
dc.contributor.authorКачуровський, М.В.-
dc.contributor.authorКоробійчук, В.В.-
dc.contributor.authorKovalevych, L.А.-
dc.contributor.authorLeonets, I.V.-
dc.contributor.authorBilobrov, D.М.-
dc.contributor.authorKachurovskyi, M.V.-
dc.contributor.authorKorobiichuk, V.V.-
dc.date.accessioned2022-07-18T07:54:01Z-
dc.date.available2022-07-18T07:54:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8010-
dc.description.abstractВизначено швидкості руху автосамоскидів БелАЗ залежно від величини поздовжнього ухилу постійних автошляхів із щебеневим покриттям в умовах Омелянівського кар’єру. Експериментальні дослідження роботи автосамоскидів БелАЗ-548 проведені на трасах протяжністю 0,9–3,7 км при висоті підйому гірської маси 14–42 м та середньозваженому ухилі 1,4–6,3 %. Зі збільшенням поздовжніх ухилів автошляхів спостерігається поступове зниження швидкостей руху порожніх автомобілів, що обумовлено необхідністю реалізації великих гальмівних зусиль при гальмуванні на більш крутому ухилі та психологічними факторами. У процесі проведення експериментальних робіт встановлено закономірності витрати дизельного палива автосамоскидами БелАЗ-548 залежно від величини поздовжнього ухилу кар’єрних автошляхів. Зі зростанням поздовжнього ухилу автошляхів від 8 до 10 % спостерігається збільшення витрати палива для навантажених автосамоскидів на 8–12 %. Було встановлено, що залежність питомої витрати палива на транспортування 1 т гірської маси від кута ухилу капітальної траншеї в умовах Омелянівського кар’єру описується поліномами другого порядку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;1(89)-
dc.subjectпаливоuk_UA
dc.subjectспоживанняuk_UA
dc.subjectрежим роботиuk_UA
dc.subjectкар’єрuk_UA
dc.subjectвідстань транспортуванняuk_UA
dc.subjectкорисна копалинаuk_UA
dc.subjectтранспортний циклuk_UA
dc.subjectшвидкість рухуuk_UA
dc.subjectfueluk_UA
dc.subjectconsumptionuk_UA
dc.subjectoperating modeuk_UA
dc.subjectquarryuk_UA
dc.subjecttransportation distanceuk_UA
dc.subjectmineraluk_UA
dc.subjecttransport cyclecluk_UA
dc.subjectdriving speeduk_UA
dc.titleОцінка експлуатаційних параметрів БелАЗ-548 в умовах Омелянівського кар’єруuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of BelAZ-548 operational parameters in the conditions of the Omelyanivske quarryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe speed of movement of BelAZ dump trucks is determined depending on the value of the longitudinal slope of permanent roads with crushed stone pavement in the conditions of the Omelyanivske quarry. Experimental studies of the operation of BelAZ-548 dump trucks were carried out on highways with a length of 0.9–3.7 km, with a rock rise height of 14–42 m and a weighted average slope of 1.4–6.3 %. With an increase in the longitudinal slopes of roads, there is a gradual decrease in the speed of empty cars, which is due to the need to implement greater braking forces when braking on a steeper slope and psychological factors. In the course of experimental work, the regularities of diesel fuel consumption by BelAZ-548 dump trucks depending on the value of the longitudinal slope of quarry roads were established. With an increase in the longitudinal slope of roads from 8 to 10 %, there is an increase in fuel consumption for loaded dump trucks by 8–12 %. It was found that the dependence of the specific fuel consumption for transporting 1 ton of rock mass on the slope angle of the capital trench in the conditions of the Omelyanivske quarry is described by second-order polynomials.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17 Ковалевич.pdf789.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.