Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7983
Title: Використання інфлюенс-маркетингу для просування товару в соціальних мережах
Other Titles: Use of influence marketing to promote goods on social networks
Authors: Бондарчук, В.В.
Шиманська, К.В.
Бондарчук, Л.С.
Bondarchuk, V.V.
Shymanska, K.V.
Bondarchuk, L.S.
Keywords: маркетинг
просування
інфлюенсери
цифрова економіка
соціальні мережі
marketing
promarketing
promotion
influencers
digital economy
social networksmotion
influencers
digital
Issue Date: 2021
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;4(98)
Abstract: Розвиток цифровізації та умови пандемії зумовлюють необхідність переведення господарської діяльності компаній у цифрове середовище. Маркетингова діяльність також зазнає змін, що зумовлені пандемійними обмеженнями. Наслідком цього є зменшення доступних засобів просування товарів та послуг в офлайн-форматі, але використання соціальних мереж дозволяє компенсувати ці втрачені можливості. Використання соціальних мереж для просування товарів та послуг не обмежується територією країни. Представлення компаній та брендів на таких платформах, як Facebook, Instagram, Youtube дозволяє залучати велику аудиторію й охоплювати різні регіони та країни. Особливого значення в маркетингових кампаніях такого формату набуває довіра клієнтів, яку можна здобути за допомогою інфлюенсерів. У статті запропоновано етапи інфлюенс-маркетингу для просування товару або бренда в соціальних мережах. Запропонована послідовність етапів є універсальною і може бути адаптована під потреби кожної окремої компанії незалежно від її спеціалізації. Ця послідовність містить всі етапи, починаючи від планування інфлюенс-маркетингової кампанії і закінчуючи аналізом її ефективності.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7983
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Бондарчук.pdf470.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.