Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондарчук, В.В.-
dc.contributor.authorШиманська, К.В.-
dc.contributor.authorБондарчук, Л.С.-
dc.contributor.authorBondarchuk, V.V.-
dc.contributor.authorShymanska, K.V.-
dc.contributor.authorBondarchuk, L.S.-
dc.date.accessioned2022-06-01T08:30:28Z-
dc.date.available2022-06-01T08:30:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7983-
dc.description.abstractРозвиток цифровізації та умови пандемії зумовлюють необхідність переведення господарської діяльності компаній у цифрове середовище. Маркетингова діяльність також зазнає змін, що зумовлені пандемійними обмеженнями. Наслідком цього є зменшення доступних засобів просування товарів та послуг в офлайн-форматі, але використання соціальних мереж дозволяє компенсувати ці втрачені можливості. Використання соціальних мереж для просування товарів та послуг не обмежується територією країни. Представлення компаній та брендів на таких платформах, як Facebook, Instagram, Youtube дозволяє залучати велику аудиторію й охоплювати різні регіони та країни. Особливого значення в маркетингових кампаніях такого формату набуває довіра клієнтів, яку можна здобути за допомогою інфлюенсерів. У статті запропоновано етапи інфлюенс-маркетингу для просування товару або бренда в соціальних мережах. Запропонована послідовність етапів є універсальною і може бути адаптована під потреби кожної окремої компанії незалежно від її спеціалізації. Ця послідовність містить всі етапи, починаючи від планування інфлюенс-маркетингової кампанії і закінчуючи аналізом її ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;4(98)-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectінфлюенсериuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectpromarketinguk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectinfluencersuk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.subjectsocial networksmotionuk_UA
dc.subjectinfluencersuk_UA
dc.subjectdigitaluk_UA
dc.titleВикористання інфлюенс-маркетингу для просування товару в соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeUse of influence marketing to promote goods on social networksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe development of digitalization and the conditions of the pandemic necessitate the transfer of economic activity of companies to the digital environment. Marketing activities are also changing due to pandemic constraints. The result is a reduction in the available means of promoting goods and services offline, but the use of social networks can compensate for these lost opportunities. The use of social networks to promote goods and services is not limited to the country. Representation of companies and brands on such platforms as Facebook, Instagram, Youtube allows you to attract a large audience and cover different regions and countries. Customers’ trust, which can be gained through influencers, is of particular importance in marketing campaigns of this format. The article suggests the stages of influence marketing for the promotion of a product or brand on social networks. The proposed sequence of stages is universal and can be adapted to the needs of each individual company, regardless of its specialization. The proposed sequence includes all stages, from planning an influencer marketing campaign to analyzing its effectiveness.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Бондарчук.pdf470.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.