Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7977
Title: Інформаційно-аналітичне забезпечення Social Media Marketing
Other Titles: Information and analytical support of Social Media Marketing
Authors: Макарович, В.К.
Селецька, Д.О.
Пиріжок, С.Є.
Makarovich, V.K.
Seletskaya, D.O.
Pirozhok, S.E.
Keywords: SMM
маркетинг у соціальних мережах
маркетингові послуги
аналіз
облік
звітність
social media marketing
marketing services
analysis
accounting
reporting
Issue Date: 2021
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(50)
Abstract: Розвинуті соціальні мережі з якісним контентом та налагодженою комунікацією дозволяють впливати на думку та рішення цільової аудиторії (наявних та потенційних клієнтів суб’єкта господарювання), популяризувати товар / послугу підприємства, а отже – формувати нові потоки економічних вигід у вигляді збільшення обсягу клієнтської бази або розширення ринку збуту. З розвитком та популяризацією SMM-просування виникла необхідність проведення аналізу та здійснення оцінки ефективності маркетингу у соціальних мережах. Такий аналіз дозволяє формувати більш чітке бачення перспектив розвитку суб’єкта господарювання, глибше аналізувати ринок збуту і його поведінку, а також сформувати стратегію розподілу витрат на збут. Аналіз показників ефективності SMM-просування сприяє виявленню недобросовісності контрагента (для вчасного розірвання договору), наданню інформації керівному апарату про можливий економічний вплив виконуваних робіт на результат діяльності та здійсненню оцінки окупності вкладених у SMM інвестицій. Крім того, формування управлінської звітності в частині трактування результатів SMM-просування забезпечує повне порозуміння між замовником та виконавцем маркетингових робіт у соціальних мережах, оскільки бухгалтер у цій ситуації фактично стає перекладачем з «маркетингової» мови на «облікову».
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7977
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Макарович.pdf542.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.