Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакарович, В.К.-
dc.contributor.authorСелецька, Д.О.-
dc.contributor.authorПиріжок, С.Є.-
dc.contributor.authorMakarovich, V.K.-
dc.contributor.authorSeletskaya, D.O.-
dc.contributor.authorPirozhok, S.E.-
dc.date.accessioned2022-05-30T09:10:05Z-
dc.date.available2022-05-30T09:10:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7977-
dc.description.abstractРозвинуті соціальні мережі з якісним контентом та налагодженою комунікацією дозволяють впливати на думку та рішення цільової аудиторії (наявних та потенційних клієнтів суб’єкта господарювання), популяризувати товар / послугу підприємства, а отже – формувати нові потоки економічних вигід у вигляді збільшення обсягу клієнтської бази або розширення ринку збуту. З розвитком та популяризацією SMM-просування виникла необхідність проведення аналізу та здійснення оцінки ефективності маркетингу у соціальних мережах. Такий аналіз дозволяє формувати більш чітке бачення перспектив розвитку суб’єкта господарювання, глибше аналізувати ринок збуту і його поведінку, а також сформувати стратегію розподілу витрат на збут. Аналіз показників ефективності SMM-просування сприяє виявленню недобросовісності контрагента (для вчасного розірвання договору), наданню інформації керівному апарату про можливий економічний вплив виконуваних робіт на результат діяльності та здійсненню оцінки окупності вкладених у SMM інвестицій. Крім того, формування управлінської звітності в частині трактування результатів SMM-просування забезпечує повне порозуміння між замовником та виконавцем маркетингових робіт у соціальних мережах, оскільки бухгалтер у цій ситуації фактично стає перекладачем з «маркетингової» мови на «облікову».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(50)-
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахuk_UA
dc.subjectмаркетингові послугиuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectзвітністьuk_UA
dc.subjectsocial media marketinguk_UA
dc.subjectmarketing servicesuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjectreportinguk_UA
dc.titleІнформаційно-аналітичне забезпечення Social Media Marketinguk_UA
dc.title.alternativeInformation and analytical support of Social Media Marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenDeveloped social networks with high-quality content and well-established communication allow influencing the opinion and decision of the target audience (existing and potential customers of the enterprise), popularizing the product / service of the enterprise, and therefore generating new streams of economic benefits in the form of increasing the volume of the customer base or expanding the sales market. With the development and popularization of SMM promotion, it became necessary to analyze and evaluate the effectiveness of marketing in social networks. This analysis allows us to form a clearer vision of the prospects for the development of the enterprise, to analyze the sales market and its behavior more deeply, and also to form a strategy for the distribution of sales costs. Analysis of the effectiveness of SMM promotion helps to identify the counterparty’s dishonesty (for timely termination of the contract), providing information to the management staff about the possible economic impact of the work performed on the result of activities and assessing the return on investment in SMM. In addition, the formation of management reporting in terms of the interpretation of the results SMM-promotion provides a complete understanding between the customer and the performer of marketing work in social networks, since the accountant in this situation actually acts as a translator from the «marketing» language into the «accounting» one.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Макарович.pdf542.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.