Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7965
Title: SMM та аналітика ринку
Authors: Шестакова, А.В.
Keywords: соціальні мережі
інформаційні технології
SMM
електронний бізнес
маркетинг у соціальних мережах
Issue Date: 2021
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Abstract: Розкрито основи формування і розвитку SMM та аналітики ринку, зокрема проведено типологію та вибір соціальних мереж відповідно до цілей SMM, розглянуто актуальні SMM тренди в Україні та світі. Визначено ключові завдання і аналіз доцільності просування в соціальних мережах, які лягають в основу їх стратегій розвитку. З’ясовано передумови становлення і розвитку SMM та аналітики ринку в структурі цифрової економіки. Багато уваги приділено дослідженню цільової аудиторії та управлінню думкою, лояльності споживачів і пізнаваності бренду. Розглядається механізм складання контент-плану. Аналізуються інструменти для роботи з відгуками і SMM-копірайтингу. Навчальний посібник рекомендований для студентів галузей знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» і 12 «Інформаційні технології». Також він буде корисним для представників бізнесу у сфері цифрового маркетингута інших зацікавлених осіб.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7965
Appears in Collections:Підручник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шестакова.pdf3.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.